podivejte-se-do-los-angeles
Novinka Podívejte se do Los Angeles

Podívejte se do Los Angeles

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

4
Reklama

Ještě než začne Pavel Dobrovský sypat z E3 vlastní zajímavé fotografie, můžete se podívat na některá důležitá místa prostřednictvím snímků jiných redakcí. Zřejmě nejobsáhlejší z nich naleznete v této novince na serveru Kotaku – tamější redaktoři fotili především přípravné práce a reklamní billboardy, mezi kterými nechybí všechny velké hry, včetně české Mafie 2. Co víc, najevo vyšlo i to, že nejvíce peněz za svoji kampaň museli utratit lidé ze Sony. Reklama na PlayStation se totiž usadila na notoricky známém průčelí hlavního pavilonu výstaviště. Kdo v tuto chvíli znamená v Los Angeles víc?


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama