physx-revolucni-fyzikalni-ppu-od-spolecnosti-ageia
Novinka PhysX - revoluční fyzikální PPU od společnosti AGEIA

PhysX - revoluční fyzikální PPU od společnosti AGEIA

sleepless.

sleepless.

9. 3. 2005 09:08
Reklama

Díky společnost AGEIA se možná během několika let totálně změní tvář konzolových i PC her, tak jako tomu bylo s nástupem grafických akcelerátorů. A to všechno díky produktu jménem PhysX, což je první PPU, neboli čip zaměřený pouze na fyzikální výpočty.PhysX je kus hardwaru, který by měl v budoucnu v jednom systému spolupracovat s CPU a GPU a postarat se o dokonalé ztvárnění fyziky nejenom ve hrách. Stejně jako se po nástupu grafických akcelerátorů výrazně změnilo grafické zpracování zejména 3D titulů, tak by se po nástupu fyzikálních akcelerátorů PhysX měla radikálně změnit interaktivita celých herních světů. Podle zástupců společnosti AGEIA by PhysX měl vývojářů poskytnout 100x více prostředků k oživení herního světa. Minulostí se tak stanou díry ve zdi po kulkách jako textury a hrátky s Gravity Gun v Half-Life 2 budou připadat jako směšné nesmělé pokusy. PhysX dá tvůrcům možnost aplikovat skutečné fyzikální vlastnosti na mnohem větší množství objektů než doposud, kdy to současný HW ještě prostě nedovoluje.PhysX je multiplatformové řešení, které se může objevit jako pouhá přídavná karta v PC, ale i v konzolích a v budoucnu jistě i na handheldech. A tom, že PhysX něco do sebe skutečná svědčí i fakt, že společnosti jako Sega, Ubisoft, či Epic už s PhysX několik měsíců intenzivně pracují a první produkty podporující tuto technologii by se na trhu měly objevit počátkem roku 2006. Oficiální homepage společnosti AGEIA nabízí všem zájemcům všechny potřebné informace.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama