Zpět na článek

Diskuze: Phil Spencer neví, zda Xbox One porazí PS4

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

cx@initd.cz
cx@initd.cz
Level 1 Level 1
11. 10. 2015 11:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Skoro rok už mám Xbox One a měsíc a půl PS4 a musím říct, že XBox One už zapínám jen abych kouknul, zda se není něco zajímavého v obchodě. Na PS4 je spousta exclusivek, které mě zajímají, třeba Last of us, Uncharted, Until Dawn nebo malé Grow Home a Rocket League a to Sony tlačí další značky. Podle mě MS šlape konstantně vedle. Rozhraní je pomalé - načíst si v obchodě screenshot hry, vrátit se zpět a koukat, jak se znovu celá obrazovka načítá a navíc si nepamatuje, co jsem měl označeno předtím, je hrozně smutný UX fail a tohohle je rozhraní XBoxu plné. Zpětná kompatibilita bude vypadat hezky na papíře, ale konzoli bych si kvůli tomu nekoupil. Kdybych chtěl hrát na 360, tak ji vytáhnu z podpostele, ale nechci, protože dnešní hry jsou prostě lepší. Grafický výkon nechci hodnotit, ale pro mnoho lidí mohou mít porovnávací videa, kde Xbox One běží na 720p a PS4 na 900p váhu. Takovou mou osobní nemesis je WiFi karta v Xboxu, která si moc nerozumí s mým routerem a vypadává mi Xbox Live. Někdo by pak mohl říct, že reproduktor, dotyková ploška, gyroskop a akcelerometr předčí impulse triggery v Xbox ovladači, ale mě se třeba ten Xboxí lépe drží a na PC používám stále starý ovladač z Xbox 360. I když se MS občas něco povede, tak časteji šlape vedle. Místo hraní si se zpětnou kompatibilitou, by měl shánět nové hry. Kvůli těm mám konzoli, ne kvůli TV, sledování YouTube, Spotify, streamování nebo jiným věcem. To hlavní jsou hry a tady mě MS zklamal.

SpeedyRedy
SpeedyRedy
Level 1 Level 1
10. 10. 2015 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: nevím oč ti přesně jde, samozřejmě jsem psal o Windows Millenium a chybně uvedl 2000. Popisem to je kódové označení pro nový operační systém, nahrazující Windows 98. Celý název je Windows Millennium Edition, zkráceně Windows Me, obecně se jedná o Windows 98 3rd edition, tedy třetí vydání Windows 98 :-) Myslím, že podstata byla ale v něčem jiném.

salvator2.0@seznam.cz
salvator2.0@seznam.cz
Level 1 Level 1
10. 10. 2015 13:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SpeedyRedy: Ale no tak, jak SONY tak Microsoft jsou továrny na prachy, Nintendo je továrna na prachy s jiným způsobem výroby. Co se jak ty říkáš originálních her týče, tak bych řekl že si PS a XBox nemají co vyčítat. Ono cílem exkluzivit je oslovit masy takže to i dává smysl, je pravda že SONY občas vyplivne něco typu Journey nebo Rapture, ale i to je jen marketingový tah (koukněte jaký indie věci podporujeme). Musím říci že nemýt PC, které mně na hraní zatím vyhovuje, tak jdu asi do XBoxu, protože ty menší hry mají zmáknutý fakt výborně, ale často jsou i na PC (třeba Cuphead vypadá zajímavě). Jo a když už jsme u toho, Valve je taky továrna na prachy.

SpeedyRedy
SpeedyRedy
Level 1 Level 1
10. 10. 2015 11:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wudit: Dreamcast jsem měl nejprve japonský (1999) s Virtua Fighter, Incoming, Sonic, Sega Relly 2 a Evolution či jak se to RPG jmenovalo, Monaco GP 2 a Dynamite Cop. Poté jsem zlikvidoval červenou spirálku a pořídil modrou, tj. Evrposký. Docela mě mrzelo, že to padlo, třeba Dead or Alive 2 na tom vypadal daleko více barevněji. Dodnes pamatuji Shenmue a Resident Evil Code Veronica. Ten stroj jsem miloval, marketing, škoda no :-/ Dodnes ještě jeden někde mám zašoupnutý ve skříni :-) Vystřídal jsem jich tuším 5 XD

Nigfire
Nigfire
Level 0 Level 0
10. 10. 2015 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SpeedyRedy: Tak tak... Od té doby co Sony získalo náskok tak jde prý úroveň PS Plus do kopru. Kdybych si měl koupit Xbox tak by to bylo kvůli ovladači, protože rozmístění analogů je ergonomicky lepší. Když jsem se rozhodoval, tak PS4 vyhrálo kompaktnějšími rozměry a bundlem se Zaklínečem (který už u Xboboxu byl asi vyprodaný)

wudit@atlas.cz
wudit@atlas.cz
Level 1 Level 1
10. 10. 2015 09:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SpeedyRedy: Co se týká SEGA-Tam to bylo trochu nefér. Dreamcast byl lepší stroj než PS2, ale DVD a Hype rozhodnul. SEGA neměla peníze na konkurenční boj. Bud držet a bankrot nebo zabít konzoli a přežít. Každá konzole je stroj na peníze-Nebo opravdu někdo věří že to Sony, Nintendo a MS dělá z lásky k hraní? Co se týká Xbox One- To si píš že za dva roky tu je nová konzole od MS, ale i od Sony. Tahle generace je pouze "přestupní". Příští rok už Nintendo chystá NX...

wudit@atlas.cz
wudit@atlas.cz
Level 1 Level 1
10. 10. 2015 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@dnecesanek: Naprosto souhlasím, to samé WiiU.
@SpeedyRedy:Asi takhle-PS3 byla dobrá konzole, ale...BR nikdy nebyl tak oblíbený jako DVD a je na ústupu, pohybové ovládání přineslo Nintendo, a to že Sony PS3 podrželo-To ano, ale nic ani udělat nemohli, protože by ztratili důvěru zákazníku, což si dovolit nemohli, protože počítali s další konzolí. Na PSV je krásně vidět, že Sony si už z finančního hlediska nemohli dovolit udržovat při životě další konzoli, protože by šla i PS divize do mínusu, což by znamenalo totální kopals společnosti jako takové. Spíš respektuju Nintendo, protože to své Gamecube, 3DS ani WiiU nezabilo. A nakonec dokázalo probojovat i 3DS, které má teď více jak 50milionů kusů, což je v době tabletů s smartphonů úžasné číslo.

UnholyU
UnholyU
Level 1 Level 1
10. 10. 2015 05:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten chlap je proste super skoda ze tam nebyl hned a ted jen hasi pozar ktery zalozil nekdo jiny mimochodem tady mate chybu Spencer mimo jiné vyzdvihuje smutný fakt, že si ještě velké množství zákazníků stále myslí, že Xbox One nepřehraje hry z druhé roky.

wudit@atlas.cz
wudit@atlas.cz
Level 1 Level 1
9. 10. 2015 21:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix: Nechci rejpat, ale PS3 vyhrála v čem? V soutěží o nejvíc prodělečnou konzoli v historii :D? Wii a X360 jasně vyhrál minulou generaci, PS4 pravděpodobně tuto (Radši píšu pravděpodobně, člověk nikdy neví co se může stát, viz megadrive). Ale nemá cenu řešit kdo vyhrál a kdo prohrál. Většinou jsou všechny konzole solidní a každá má něco :)

fortrens@gmail.com
fortrens@gmail.com
Level 1 Level 1
9. 10. 2015 21:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ten toho vždycky nakecá x)

tondavon@seznam.cz
tondavon@seznam.cz
Level 1 Level 1
9. 10. 2015 20:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix: Aby taky ne, staci se podivat, co za exkluzivitky produkuje xbox, jako sry ale Halo 5 vypada naprosto priserne (alespon ta hnusne fialova ukazka z E3).

czmarty7@gmail.com
czmarty7@gmail.com
Level 1 Level 1
9. 10. 2015 19:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jj, tentokrát sem píšou opravdu inteligentní hráči a je fajn takový komenty pročítat... Já osobně jsem 9 let na xboxu, skusil jsem Ps4, ale je pro mě nevyhovující. Tím ji vůbec nezatracuju, naopak. Díky ůspěchu PS4 se pořádně nakopla divize Xone a dnes si naprosto nikdo nemůže stěžovat. Jen tak dál!!!

FildasGame
FildasGame
Level 1 Level 1
9. 10. 2015 18:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jsem rád že jsou tady tak hezký komentáře souhlasím s váma lidi :)

Enormeon
Enormeon
Level 1 Level 1
9. 10. 2015 17:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@WalteR5690: Taky tak, jsem spokojený Xone jsem taky konečně koupil a PS4 mám již delší čas mám rád obě konzole ale přiznám se trochu raději
právě to psko.

ChlupzOhanbí
ChlupzOhanbí
Level 1 Level 1
9. 10. 2015 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To že na trhu nejsou jedničkou ještě neznamená, že je to prodělečná věc. A tahle zdravá konkurence je skvělá věc pro nás hráče. Tyhle žabomyší války mezi fanboyeba dodnes nechápu. Sám mám High end PC,PS4,WiiU a hraju hry na všech mašinách....jen Škoda že už toho času nemám jako kdysi.

Nigfire
Nigfire
Level 0 Level 0
11. 10. 2015 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cx: Ono to je možná v tom, že jsi jako předchozí konzoli měl x360, a tak tě teď zajímají exklusivity remasterovaný z PS3, já jsem na tom stejně protože jsem PS3 nikdy nevlastnil. Když to ale vezmeš z pohledu úplně nových exkluzívních titulů tak to na PS4 žádná velká pecka není (jasně něco se kuchtí, ale zatím to nevyšlo). PS hráči by taky jistě ocenili, kdyby si mohli zahrát remasterovaný GoW(1-3). Jinak co se wifi karty týká tak v PS4 není ani 5GHz wifi, takže v paneláku mám s připojením taky celkem problémy. UI je na PS4 super, ale nejednou se mi stalo, že mi nechtěl naběhnout ps store nebo se mi v něm nezobrazovaly všechny obrázky. Snad to poslední update pořešil. Kapitolou samu pro sebe je rychlost downloadu ze serverů sony... někdy se i malý update tahá několik hodin.

wudit@atlas.cz
wudit@atlas.cz
Level 1 Level 1
10. 10. 2015 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: A jo :D Toho jsem si nevšiml. Mitsurugi, máš u mě malé bezvýznamné plus :D
BTW:Nechápu proč si to lidi pletou. ME-DOS kernel, W2K-NT kernel ... To je to tak složité?

wudit@atlas.cz
wudit@atlas.cz
Level 1 Level 1
10. 10. 2015 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SpeedyRedy: Jenže když Nintendo a MS představí novou konzoli tak Sony nebude moc mít na výběr.

SpeedyRedy
SpeedyRedy
Level 1 Level 1
10. 10. 2015 09:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wudit: S Nintendem souhlas, to už přežilo pád giganta, společnosti SEGA. Klobouk dolů, ale tam to hodně nahání jejich vlastní svět exkluzivit, jinak 3DS mám i já a to od day one uvedení na trh v ČR :-) MS je hodně bohatá společnost ale obávám se, že v případě konzole Xbox One, pokud bude nadvláda PS4 pokračovat, dokončí zpětnou kompatibilitu, odšmikne ji a udělá nový výkonejší stroj, což bude pro majitele XOne rána do zad. Zastávám se názoru, že na východě se z her více radují a mají pro ně větší vášeń a posedlost, což dokazuje tak velká podpora PS3. Blue-Ray byl dle mě trochu nadčasový, v případě PS3 drahý komponent. Nemožnost hrát dvojkové hry a vysoká cena konzole tehdy rozhodla. PS4 měla perfektní nástup, dost inovací, zejména šikovný gamepad, dále vychytávky jako típání obrázků, streamování videí, neplacenou párty atp. Já vidím MS jako stroj na peníze, a nikdo mě doposud nepřesvědčil o tom, že jim tak moc záleží na hráčích. Záleží jim především na zisku, a pokud ten nefunguje jednoduše zavelí. Však co MS vytvořil za inovativní exkluzivitky. Vše se soustředí na střední proud, prostě na to, co frčí. Mě třeba ty pokusy s novým herním mechanizmem jako bylo v Heavy Rain či Jurassic Park The Game atp. dost potěšilo. MS to jen převzal, jako vše ostatní a rozjel na masy dokud se trh nenasystí. Kdo hrál původní Tomb Raider sérii dá mi za pravdu, že restart byl jen o tom, zmainstreamovat značku. Dost mě štve, že se každé malé děcko chlubí jak dohrálo Tomb Raidera, přitom nový Tomb Raider v podstatě žadným TR nebyl. Připadá mi to pojetí hry jako výsměch hráčům. A největší vtip je v tom, že odkud to jde (země)? Na konzoli od Sony se často setkáme s inovací, hrou, která zaujme menší spektrum hráčů, vytváří se nové značky atp.

SpeedyRedy
SpeedyRedy
Level 1 Level 1
10. 10. 2015 08:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trochu si říkám, že kdyby tehdy MS nemyslel na výdělek ale spíše na zábavu, bylo by to s tou koncepcí konzole Xbox One možná někde jinde. Nicméně stále by si měli uvědomovat, že Xbox 360 těžil z toho, že ho bylo možné flashnout a hrát na něm tak lacině zkopírované hry, konzole byla levná protože jela pouze na zastaralých DVD a měla roční náskok. Následovalo zavedení DLC, MP se začal cpát do všech her. Velkým plusem bylo založení profilových účtů s možností sdílet dosažené achievementy, což vedlo hráče ke koupi originálek, místo kopií. Sony přišlo s novou technologii Blue-Ray, pohybovým senzorem v ovladači atp. Svojí konzoli podrželo v těchto těžkých časech a zajistilo hráčům nejen online zábava grátis ale parádní exkluzivity jako je Uncharted, The Last of Us, MGS4 Guns of the Patriots, Heavy Rain atp. Myslím, že si tímto Sony zaslouží jeden velký dík. U nového Xboxu mám velké obavy, když MS odstřihl kinect, možná do dvou let odstřihne i tuto konzoli, kterou nahradí něco nového. Můj pohled na věc :-)

wudit@atlas.cz
wudit@atlas.cz
Level 1 Level 1
10. 10. 2015 07:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix: Však jsem napsal 1.5 mil (miliard). Ale uznávám že jsem měl napsat spíš 1.5miliard. Navíc jsi si to mohl vydedukovat z toho, že v tom komentáři počítám s miliardama. Takže by mě zajímalo kde jsem se sekl :D Můj odhad byl ještě větší než reálné číslo. Navíc aby si někdo myslel že RR vyšel MS na 1.5milionů USD...Tak to by musel být asi lehce retardovaný...

wudit@atlas.cz
wudit@atlas.cz
Level 1 Level 1
10. 10. 2015 07:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@risix: Počítáme, MS nevyšla aféra RR víc jak 1.5 miliard dolarů. Přitom hrubý odhad PS3 ztrát jsou minimálně 4 miliardy dolarů, a o do toho není započítaný vývoj,YLOD, atd...Viz http://playeressence.com/an-interesting-look-at-sonys-financial-situation-with-the-ps3/
Ale dál to snad řešit nemusíme ne? Už jdeme trochu mimo téma lidi.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
10. 10. 2015 06:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@h4nsasjks: Přesně, Sony na PS3 hrozně dlouho prodělávala.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
9. 10. 2015 22:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@salvator2.0: tak vzhledem k tomu, ze vsechny multiplatformovy hry bezi hur na xku se o tom da pochybovat, nakolik jsou to stejny konzole :-/

@wudit: jak "jasne vyhral x360"? jako ze v prodanych kusech treba ne? :D obavam se, ze pro hrace to neni tak jasny, jako ze si odplivnes a exclusivity koneckoncu mluvi za sebe... z hlediska lidi/hracu mas uspesnost obou konzoli srovnanou, z hlediska trolla si ale samozrejme muzes najit jako argument cokoli...

risix
risix
Level 1 Level 1
9. 10. 2015 20:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Že Xbone prohrál je snad jasný i PS3 nakonec zvítězila a to startovala s ročním zpožděním

Reklama
Reklama