Zpět na článek

Diskuze: PC2 a podpora Scorpia, PS4 Pro a PS VR

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

ShadeHunter
ShadeHunter
Level 1 Level 1
14. 4. 2017 07:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JMBounce: A v com konkretne nemam pravdu? Povedal som, ze simulator ako ProjectCARS kde fakt zalezi na presnosti, nema zmysel bez triggrov a tvoj argument bol ze na PS2 sa pridaval plyn pravym analogom. Premyslaj trocha prosim ta. PS2 je konzola kde este bolo normalne, ze sa v hrach strielalo pomocou R1 a dnes by to uz v hrach nikto neakceptoval. To ze vtedy pridavali plyn packou neznamena, ze to je dobry sposob ovladania. Nehovoriac o tom, ze miera simulacie v zavodnych hrach z PS2 vs Project CARS 2 je nieco uplne ine. To si rovno mohol povedat, ze na Wii sa pridava plyn naklananim ovladaca. Ano aj to by sa dalo pouzit na Switchi, mohli by pouzit aj sipky ako na pocitaci, ale to predsa neznamena, ze to je dobre alebo vhodne pre Project CARS. Samozrejme vykon Switchu je tiez faktor to je jasne, ale ja som nehovoril, ze to nespravia kvoli triggrom, iba som hovoril, ze taka hra by nemala zmysel na Switch ani keby vykon bol v pohode.

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
20. 4. 2017 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ShadeHunter: Říkáš, že na switchi nejde regulovat plyn protože má vzadu tlačítka, které neumožňují regulaci. Já ti vysvětlil způsob jak se regulovat dá i na switchi a že to v podstatě není objevné řešení a v minulosti již fungovalo. Že to není dnes standard je věc jiná. Pro mě je třeba pro Project cars standard volant s řadící pákou a VR. Pro někoho třeba Xbox ovladač. Je to na každým co dokáže skousnout za ovládání a s čím se naučí :-)

DigestorCZ
DigestorCZ
Level 1 Level 1
11. 4. 2017 14:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: +1 S těma "zedníkama" si to vystihl dokonale :-D

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
11. 4. 2017 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ShadeHunter: +1 YUP.

@JMBounce: Ale vem si analogovou páčku na zatáčení. Umožňuje plynulé zatáčení, no většina lam to hraje full levej nebo full pravej rejt. Anebo ovládání na klávesnici - poťukáváním se řeší plyn na PC odjaktěživa (samo jsem proti ale 90% PCčkářů takhle závodní hry, včetně Project Cars hraje). Je pak zajímavé koukat na tyhle "zedníky", když jim člověk vrazí do ruky analog. To pak trpíš jak s těma páčkama lomcujou, jak se stokilovym chlapem, na tvym novym DualShocku za 1800,- :D

Proč ještě nejsou klávesnice s analogovejma šipkama ?

JMBounce
JMBounce
Level 1 Level 1
11. 4. 2017 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ShadeHunter: Nemáš pravdu :-) Na PS2 byla regulace plynu řešená přes pravou analogovou páčku a levou se zatáčelo. Fungovalo to skvěle. Problém switche je bohužel spíše výkon.

ShadeHunter
ShadeHunter
Level 1 Level 1
11. 4. 2017 09:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Project cars na Switch absolutne nedava zmysel. Treba si uvedomit, ze ta konzola nema vzadu triggre ale tlacitka! Takze si hrac moze vybrat ci chce plyn na maximum alebo vobec.. To iste brzdenie. Ked clovek nema moznost jemne pribrzdit tak sa neda poriadne hrat ani GTA nie to este zavodny simulator ako Project Cars. Nepomoze ani Pro controller, pretoze ani ten nema triggre.

Davis.rich
Davis.rich
Level 1 Level 1
11. 4. 2017 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já to budu řešit volantem a pedálama :D ale je otázka, zda to bude mít už konečně dobrej mulťák abych nedopadl jako s prvním dílem. Hlavně o mulťák mi jde.

Smith6Wesson
Smith6Wesson
Level 1 Level 1
11. 4. 2017 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Na PC se to většinou řeší volantem a pedálama.

Reklama
Reklama