Paradox přiznává problémy s výkonem Cities: Skylines 2, s termínem vydání se ale hýbat nebude
Pouhý týden před vydáním druhého dílu Cities: Skylines se dozvídáme o dalších problémech. Vývojářům se bohužel nepodařilo dosáhnout stanovených cílů ohledně výkonu hry.
- Paradox upozorňuje na problémy s výkonem Cities: Skylines 2
- Vývojáři nestihli dotáhnout optimalizaci
- Hra však vyjde ve stanoveném termínu, případné problémy budou řešeny v následujících týdnech
Zpráva přichází krátce po oznámení odkladu konzolových verzí, které dorazí až příští rok na jaře. PC verze se zpoždění netýká, společnost Paradox Interactive však nyní přiznává, že i v tomto případě naráží na jisté problémy.
Autoři Cities: Skylines 2 hlásí zpoždění. Na konzolích se začne budovat až v příštím roce
Během října dorazí celá řada velkých titulů, na vydání se chystá mimo jiné i druhý díl Cities: Skylines. Paradox Interactive a tvůrci ze studia Colossal Order nicméně přiznávají, že potřebují více času na dokončení konzolových verzí.
„Ačkoli náš tým neúnavně pracoval, aby doručil co nejlepší možný zážitek, nedosáhli jsme referenčních hodnot, na které jsme cílili,” stojí v prohlášení. Tým je však přesvědčen, že bude nejlepší vydat plnou verzi a nedostatky postupně odstranit v dalších týdnech.
Nic se tedy nemění, hra vyjde 24. října. Fanoušci by ale měli počítat s tím, že na některých sestavách může docházet k problémům. „Děkujeme za pochopení a soustavnou podporu. Máme štěstí, že máme tak zapálenou a oddanou komunitu,” stojí v závěru prohlášení.