Overwatch dává po letech sbohem prodeji lootboxů, skončí s letními prázdninami
i Zdroj: Activision Blizzard
Byznys Overwatch 2 Novinka Overwatch dává po letech sbohem prodeji lootboxů, skončí s letními prázdninami

Overwatch dává po letech sbohem prodeji lootboxů, skončí s letními prázdninami

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

10. 8. 2022 11:29

Populární multiplayerová hero střílečka Overwatch se po šesti letech od vydání konečně zbaví kontroverzních lootboxů. Na konci srpna se úplně změní systém monetizace, a i když ve hře možnost utrácet skutečné peníze zůstane, už nebude počítat s náhodou. Lootboxy budou fungovat jen jako odměna.

Reklama

  • Overwatch na samém konci svého života přestane prodávat lootboxy
  • Na konci sprna už je nebude možné koupit
  • Overwatch 2 využije klasických sezón a battle passů

Právě Overwatch byl jednou z her stojících u největších kauz a nespokojenosti hráčů v souvislosti s lootboxy. Tento trend vyvrcholil v roce 2017 s vydáním Star Wars Battlefront II a jeho nechvalně proslulou snahou donutit hráče utrácet téměř za vše. Studio EA po vlně negativní odezvy změnilo názor a dodnes se konceptu lootboxů (s výjimkou velmi výnosných režimů Ultimate Team ve sportech) postupně vzdává. Proti podobným systémům navíc zbrojí regulační orgány v řadě států. Nejostřejší jsou v tomto ohledu v Belgii, kde došlo k úplnému zákazu, a blízko jsou mu i v Nizozemí.

V Overwatchi jejich prodej skončí k 30. srpnu společně s koncem třetího Anniversary Remix. V rámci něj se můžou hráči vrátit ke starším časově limitovaným herním režimům a získat další speciální skiny. Po jeho skončení už půjde v rámci mikrontrasakcí pořizovat jen konkrétní kosmetické předměty nebo placené battle passy. 

Změny totiž souvisí i s příchodem Overwatch 2, který první díl nahradí. Ten už využije klasický formát sezón, tak jak je známe z většiny v současnosti fungujících multiplayerových stříleček. Krabice s překvapením už budou čekat jen jako odměna za hraní.

Overwatch 2 vychází 4. října.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama