Overwatch 2 přešel na free-to-play kvůli snaze o pravidelný přísun obsahu, tvrdí Blizzard. Máme se dočkat tří až čtyř hrdinů ročně
i Zdroj: Activision Blizzard
Overwatch 2 Novinka Overwatch 2 přešel na free-to-play kvůli snaze o pravidelný přísun obsahu, tvrdí Blizzard. Máme se dočkat tří až čtyř hrdinů ročně

Overwatch 2 přešel na free-to-play kvůli snaze o pravidelný přísun obsahu, tvrdí Blizzard. Máme se dočkat tří až čtyř hrdinů ročně

Radek Raudenský

Radek Raudenský

17. 6. 2022 12:08

Okolo Overwatch se v posledních dnech strhla vřava. Blizzard totiž na konferenci Xboxu oznámil, že pokračování této série bude dostupné zcela zdarma, a to už v říjnu tohoto roku. Fanoušci měli pochopitelně spoustu otázek, část z nich zodpověděl poslední livestream s vývojáři.

Reklama

  • Overwatch 2 představil plány do budoucna
  • Máme se dočkat tří-čtyř hrdinů ročně

K rozhodnutí přejít na free-to-play model prý nedošlo na základě konkurenčních her, ale vlastním zájmu poskytnout sezónně co nejvíce obsahu to půjde, jak tvrdí samotné vedení. Minimálně podle roadmapy ale vypadá, že si tvůrci vzali značnou inspiraci z dalších her, které taktéž fungují na základě sezón.

Hra bude obsahovat battle pass společně s výzvami a herním obchodem. Samotné sezóny bude mít vlastní motivy a očekává se vydávání tří až čtyř nových hrdinů i map ročně. I když původní díl teď dlouho žádné novinky nedostal, důvod prý bylo soustředění se na vývoj Overwatch 2. Po dokončený vývoje by Blizzard měl pravidelnou podporu zvládnout. Prozatím se vývoj soustředí na PvP, příběhové PvE mise dorazí v příštím roce, stejně tak i další hrdina Junker Queen. 

Overwatch 2 přešel na free-to-play kvůli snaze o pravidelný přísun obsahu, tvrdí Blizzard. Máme se dočkat tří až čtyř hrdinů ročně
i Zdroj: Blizzard

Studio přislíbilo, že za nové hrdiny nebudeme platit, zajímavé ale je, že se zatím neplánují bany postav. Jestli jsou změny k lepšímu a jak se nyní Overwatch 2 hraje zjistí vybraní zájemci už 28. června v rámci druhého beta testování, hra samotná vyjde v říjnu

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama