Oheň, voda, země, vzduch. Ukázka z Witchfire poukazuje na kouzla a možnosti v jejich kombinování
Na včerejší Future Games Show se ke slovu přihlásilo také studio The Astronauts, během prezentace se vytasilo s novými záběry z akce Witchfire. Tentokrát se soustředí na systém kouzel.
- Ukázka předvádí, jak fungují kouzla v akci Witchfire
- Čáry je možné kombinovat
- Synergický efekt může zajistit výraznější poškození v řadách nepřátel
Designér Karol Krok vysvětlil, že se kouzla v první řadě dělí na lehká, která spotřebovávají méně výdrže, a těžká, energeticky náročnější čáry s vyšším účinkem.
Autoři se opírají o základní elementy, každý se vyznačuje jiným účinkem. Třeba oheň zajistí vyšší zranitelnost nepřátel a násobí další poškození, vzduch zase může řetězit útoky na okolní padouchy.
Kouzla lze navíc jednoduše kombinovat, výsledný synergický efekt může nepřátelskou bandu výrazně oslabit. Navýšené poškození u hořícího nebožáka se vzduchem může přenést i na jeho kolegy. Kombinace jsou podle všeho klíčem k přežití.
Autoři přislíbili, že se Witchfire brzy otevře v režimu předběžného přístupu, zatím však bohužel neprozradili, kdy se tak stane.