Odklad Starfieldu byla správná věc, tvrdí Phil Spencer. Ředitel Xboxu chtěl podpořit vývojáře a ukázat benefity velké organizace
i Zdroj: Bethesda
Novinka Odklad Starfieldu byla správná věc, tvrdí Phil Spencer. Ředitel Xboxu chtěl podpořit vývojáře a ukázat benefity velké organizace

Odklad Starfieldu byla správná věc, tvrdí Phil Spencer. Ředitel Xboxu chtěl podpořit vývojáře a ukázat benefity velké organizace

Radek Raudenský

Radek Raudenský

16. 11. 2022 09:59

Masivní a ambiciózní Starfield od Bethesdy měl původně vyjít už 11. listopadu. Pokud by se plány dodržely, už teď bychom se proháněli po planetách a městech, které si studio pro své hráče připravilo. I když měla Bethesda „rezervované“ magické datum 11.11.2022, nakonec muselo dojít k odkladu a dle ředitele divize Xbox Phila Spencera jde o dobrou věc.

Reklama

  • Odklad Starfieldu byla dobrá věc, tvrdí Phil Spencer
  • Chtěl týmu vyjádřit podporu Xboxu

„Máme zkušenosti s příliš brzkým vydáním her, tudíž když se podíváte na hru jako je Starfield, která si vzala spoustu času a investic, rozhodnutí dát týmu více času na dodělání hry, pokud jej skutečně potřebují, je zkrátka správná věc,“ prozradil Spencer v podcastu Decoder pro magazín The Verge.

Dle jeho slov se v rámci odkladů her musí brát v potaz i finanční dopady, což je i tento případ. „Starfield a Redfall jsou naše první velké Xboxové hry ve spolupráci se ZeniMaxem coby součástí Microsoftu. Chtěl jsem se tak ujistit, že tyto vývojářské týmy budou cítit podporu od Xboxu. Možná, aby poznali některé z benefitů toho být součástí velké organizace, která má i jiné zdroje příjmů,“ tvrdí Spencer s odkazem na to, že velice často se hry vydávají předčasně kvůli velkým nákladům na další vývoj. 

V tuto chvíli by tak Starfield společně s Redfall měl vycházet v první polovině příštího roku.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama