odhaleni-america-s-army-titulu-pro-xbox-360
Novinka Odhalení America's Army titulu pro Xbox 360

Odhalení America's Army titulu pro Xbox 360

sleepless.

sleepless.

12. 6. 2007 13:29
Reklama

Společnost Ubisoft už má s konzolovými tituly v America's Army sérii své zkušenosti díky docela solidní taktické akci America's Army: Rise of a Soldier pro PS2 a Xbox z konce roku 2005. No a tyto zkušenosti nyní zcela určitě využije při produkci Xbox 360 exkluzivní vojenské akce America's Army: True Soldiers.

Vývoj tohoto titulu mají na svědomí lidé z Red Storm Entertainment, kteří jsou kromě jiného odpovědni za multiplayer ve hrách Ghost Recon: Advanced Warfighter 1 i 2. America's Army: True Soldiers využívá enginu z GRAW2 a nabídne údajně širokou paletu odlišných prostředí, v nichž se bude hráč snažit o porážku nepřítele. Ve hře bude k dispozici více než 8 map a speciální tréninkové prostory, kde bude hráč absolvovat výcvik před nasazením v single i multiplayer módech.

Zajímavé je, že bude hráč svoji postavu moci vylepšovat v rámci jednoduchého RPG systému a kvůli tomu bude multiplayer část hry postavena na třídách. V základu jich bude celkem 5 - Rifleman, Grenadier, Auto-Rifleman, Sniper a Team Leader. Všechny postavy se budou v základních vlastnostech vyvíjet víceméně stejně za body získané plněním úkolů a misí.

Každá z pěti tříd má však k dispozici navíc vlastní sadu čtyř speciálních schopností, do nichž může hráč investovat, čímž danou postavu diverzifikuje oproti ostatním. Aby toho nebylo málo, tak každá ze čtyř speciálních schopností má ještě dvě pod-schopnosti, mezi něž patří například u snipera pozorovatelská schopnosti, schopnost soustředit se na cíl, mít pevnou ruku a tak dále.

Vzhledem k tomu, že je hlavní důraz v America's Army: True Soldiers kladen na týmovou spolupráci, tak tvůrci do hry implementovali systém, v jehož rámci bude velitel čety zadávat rozkazy velitelům týmů a ti je zas budou tlumočit svým podřízeným. Pozice velitele čety tak sebou přináší nejenom odpovědnost za chování podřízených v akci a tím pádem i její výsledek, ale i odpovědnost za správné taktické volby. Jedině velitel totiž může přivolávat na pomoc nálety – kupříkladu.

Tvůrci z Red Storm Ent. si naštěstí uvědomili, že spousta hráčů vůbec nebude chtít absolvovat singleplayer část a budou se chtít rovnou vrhnout do multiplayeru. Proto je single a multiplayer část hry víceméně oddělena. Jinak řečeno, hráči nebudou nuceni absolvovat singleplayer jenom kvůli tomu, aby si vymaxovali statistiky a schopnosti u svého vojáka. Zkušenostní body budou získávat i v multiplayeru. Není snad třeba dodávat, že se však absolvování hlavní kampaně vyplatí, už jen kvůli nabrání zkušeností.

Co se přímo multiplayeru týče, tak hra kromě módů tradičních nabídne i co-op kampaň o 8 misích až pro 16 hráčů a zbrusu nový mód Competitive Training, v němž budou klany mocí trénovat před online soubojem, nebo v něm budou hráči soupeřit o to, kdo trefí nejvíce cílů a tak dále.

Aby tvůrci z Red Storm Ent. udrželi budoucí komunitu hráčů America's Army: True Soldiers na uzdě, tak do hry implementovali systém, v jehož rámci budou hráči odměňováni za čestný boj tzv. Honor body. S jejich pomocí si budou vylepšovat statut v globálních žebříčcích a hodnost svého avatara. No a vedle bodů cti (honor points) jsou v America's Army: True Soldiers i tzv. Respekt tokens, neboli žetony respektu, které si budou po souboji moci vzájemně udělit členové jednoho týmu. Žetony respektu se přitom ihned po obdržení transformují do podoby bodů cti.

America's Army: True Soldiers vyjde na Xboxu 360 už letos v září, jak informuje rozhovor na IGN, z něhož pochází všechny výše uvedené informace. Kromě nich však článek obsahuje i screenshoty, které vám nabídneme až v momentně, kdy bude hra oficiálně představena.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama