Obsidian spouští testování tahového systému v Pillars of Eternity
i Zdroj: Obsidian Entertainment
Pillars of Eternity Novinka Obsidian spouští testování tahového systému v Pillars of Eternity

Obsidian spouští testování tahového systému v Pillars of Eternity

Andrej Holátko

Andrej Holátko

Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S Nintendo Switch Switch 2

Klasické RPG se dočkalo zásadní změny v systému boje, která reaguje na podněty komunity.

Reklama


  • Obsidian spustil veřejné testování tahového režimu v Pillars of Eternity
  • Novinka reaguje na podněty komunity z pokračování Deadfire
  • Hráči mohou přepínat mezi real-time a tahovým systémem

Studio Obsidian Entertainment oznámilo veřejnou betu nového tahového režimu pro původní Pillars of Eternity. Testování začne 5. listopadu a nabídne hráčům zcela nový způsob, jak prožít tento klasický titul.

Nový systém vychází z režimu představeného v pokračování Deadfire, ale přináší několik úprav. Mezi nimi nechybí svižnější tempo, přepracované volné akce a větší důraz na rychlost postav, která ovlivňuje pořadí tahů. Vývojáři zároveň umožnili přepínání mezi real-time a tahovým stylem přímo během hraní.

Recenze The Outer Worlds 2, návratu Obsidianu v nejlepší formě
i Zdroj: Obsidian

Recenze The Outer Worlds 2, návratu Obsidianu v nejlepší formě

The Outer Worlds 2 ukazuje, že i hra plná humoru a sarkasmu může nabídnout silný příběh a hluboké RPG mechaniky. Obsidian tentokrát nezůstává u parodie, ale přináší vesmír, který působí uvěřitelněji než kdy dřív.

Obsidian zdůrazňuje, že jde o otevřenou betu a počítá s aktivní zpětnou vazbou od hráčů. Studio plánuje systém dále vylepšovat a optimalizovat před plným vydáním, přičemž další aktualizace budou vycházet postupně během testování.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama