Obsidian spouští testování tahového systému v Pillars of Eternity
Klasické RPG se dočkalo zásadní změny v systému boje, která reaguje na podněty komunity.
- Obsidian spustil veřejné testování tahového režimu v Pillars of Eternity
- Novinka reaguje na podněty komunity z pokračování Deadfire
- Hráči mohou přepínat mezi real-time a tahovým systémem
Studio Obsidian Entertainment oznámilo veřejnou betu nového tahového režimu pro původní Pillars of Eternity. Testování začne 5. listopadu a nabídne hráčům zcela nový způsob, jak prožít tento klasický titul.
Nový systém vychází z režimu představeného v pokračování Deadfire, ale přináší několik úprav. Mezi nimi nechybí svižnější tempo, přepracované volné akce a větší důraz na rychlost postav, která ovlivňuje pořadí tahů. Vývojáři zároveň umožnili přepínání mezi real-time a tahovým stylem přímo během hraní.
Obsidian zdůrazňuje, že jde o otevřenou betu a počítá s aktivní zpětnou vazbou od hráčů. Studio plánuje systém dále vylepšovat a optimalizovat před plným vydáním, přičemž další aktualizace budou vycházet postupně během testování.