Obsidian se vyjadřuje k bugům
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Obsidian se vyjadřuje k bugům

Obsidian se vyjadřuje k bugům

Filip Švácha

Filip Švácha

5. 6. 2019 15:01 1
Reklama

Snad každý hráč někdy ve svých oblíbených titulech narazil tu na menší, tu na větší chyby, zvané bugy. Není nic horšího, než když po dvaceti hodinách hraní nemůžete dokončit úkol, protože důležité příběhové NPC neprojde dveřmi. O tom, že vám hra z ničeho nic bezdůvodně spadne a vy jste si ji už tak dvě hodiny neuložili, ani nemluvě. K tomuto tématu by se také mohli vyjádřit vývojáři rozsáhlých RPG z Obsidian Entertainment, které určitě znáte kvůli Falloutu: New Vegas, či Pillars of Eternity.

Podle designéra Joshe Sawyera za bugy v jejich hrách mohou především sami vydavatelé, kteří na firmu časově tlačí, aby práci stihla dokončit v daném termínu. „Nejsme totálně hloupí. Víme o tom, že naše hry mají kvůli bugům špatnou reputaci. I když je celkem pochopitelné, že práce na složitých RPG s sebou přináší tisíce možností, jak je hrát, stále jsme schopní se o bugy postarat, když na to máme dostatek času. Pokud v tomto směru rozhoduje vydavatel, tahle možnost nám může být odepřena.“

To by mohl být i jeden z důvodů, proč jich například v Pillars of Eternity tolik není, protože hru si Obsidian vydal sám. Tím pádem si také mohli určit, kdy přesně ji vydají, tudíž s odstraněním chyb nebyl takový problém. Josh Sawyer také poznamenal, že jednodušší úkoly je o dost snadnější kontrolovat, na rozdíl od těch složitých ve Falloutu: New Vegas. Uvidíme tedy, jak to bude v případě The Outer Worlds, na nichž Obsidian pracuje pro Private Divison.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama