Zpět na článek

Diskuze: O 60 dolarů za NMS si neřekla Sony, ale autoři

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 08:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Buď to špatně chápu, nebo tam máte napsané špatné datum. ,,nebyl v kontaktu s Hello games od března 2013" a v druhé větě je, že s nimi nebyl v kontaktu půl roku před vydáním. Nemá tam tedy být ,,března 2016"?

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
6. 10. 2016 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Já jsem si No Man's Sky nekoupil. Řekl jsem, že cenu určuje kupující? Ne. Taky ale nemusí být kupující spokojen s cenou, kterou po něm chce. Na to má přece taky "plné právo", ne?

saldy@seznam.cz
saldy@seznam.cz
Level 1 Level 1
6. 10. 2016 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@cx: Já vím, ale mně je vcelku jedno kolik to má rozpočet i za kolik se hra prodává.

cx@initd.cz
cx@initd.cz
Level 1 Level 1
6. 10. 2016 17:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@saldy: Tak porovnávat to se hrou, co má rozpočet 3 mld, je trochu mimo.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
6. 10. 2016 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: a to stale znamena pouze to, ze na to meli pravo tak to udelali, nic vic :) neni to ani spatne, ani dobre, je to jejich vec, kolik si za to rekli ;) tak jako to bude u tebe, az neco vytvoris, a reknes si, ze tohle by melo stat aspon 10korun, tak si na to nalepis cenovku 10korun a budes cekat, kdo si to koupi, to urceni ceny je naprosto v poradku a je to tak, jak to ma byt ;)

navic, z ceho vychazeli u stanoveni ceny? resi to nekdo, kdo se k cene vyjadruje? aha, predpoklad je, ze se chteli napakovat, ne ze si spocitali, kolik investovali, kolik je to stalo a aby ve finale vubec neco meli (viz vytopeny studio, poplatky sony za distribuci atd.) .. btw, kolik melo sony z tech 60ti? to taky nikdo neresi.. proste to sou hajzli, tak budem plivat a zamyslime se az se nam to bude hodit, ted neni cas, ted plivem ... :D

Auvicek
Auvicek
Level 1 Level 1
6. 10. 2016 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No a co, že si cenu stanovilo hello games, mají na to plné právo. Ono i lejno někdo může prodat za 20 tisíc, ale musí být někdo, kdo to koupí. tom nevidím problém.

Tvůrci také mají právo vydat v hru v jakékoliv stavu a na jakékoli včetně lživé reklamě.

Problém ale je, že na základě lživé reklamy, kupující mají stejné právo žalovat tvůrce za podvod minimálně ty co hru přeobjednali a nebo ti, kteří si koupili na základě klamného traileru, který je třeba na steamu, bez ohledu nahrané hodiny - ono chvíli trvá, než se na podvod přijde.

A vzhledem k tomu, že je svoboda slova tak mají lidé právo nadávat na takový produkt

saldy@seznam.cz
saldy@seznam.cz
Level 1 Level 1
6. 10. 2016 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takový zmetek opravit nepůjde, nevím kdo na tom chce co opravovat? Za pár dnů už by měl být více ukázán další progres ve Star citizen 3.0 kde už bude přistání na planetách. Sice jen kamenných, ale aspoň více uvěřitelných a propracovaných.

Jiří Bigas
Jiří Bigas
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@CrazyCrash: Ano, díky za upozornění, jde o překlep. Moje chyba.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
6. 10. 2016 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: ??? Ano, na to dát na svou malou hru cenovku AAA hry mají plné právo. Pak se ovšem nesmí(š) divit, že na ně budou lidi plivat. Ano, tak je to jednoduché.

Auvicek
Auvicek
Level 1 Level 1
6. 10. 2016 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Osobně doufám v jedno, že ta agentura nebo to co je, že to řádně vyšetří a pokud se ukáže pochybení, že hráči dostanou odškodnění, nebo že napraví chyby.

Osobně si sice myslím, že někteří lidé nepatří mezi nejchytřejší, když přeobjednají novou značku od neznámého studia A to různých důvodů, například pro to, že tom figuruje například SONY, nebo, že se zlákali hypem, ale i takoví lidé mají právo na kompenzaci, pokud se ukáže, že je důvodná. Oni mezi tím, třeba můžou být tatínkové, co dělali radost svému synovi a o hru se nezajímali takže tak.

Osobně mi je hra jako taková u prdele, ale kauza ne, a navíc se bojím vzniku nebezpečného precedentu pokud se ukáže, že ničem studio nepochybilo.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
6. 10. 2016 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

k tématu, pokud sony řešila distribuci, tak tlačila na dodržení termínu ... pokud tlačila na termín, je přímo zodpovědná za všechny věci, který se do hry nestihly dodat a normálně by se provedl další z už tak mnoha odkladů release date, tzn včetně zpackané marketingové kampaně, kde se cokoli slíbilo a muselo to být nasledně kvůli sony vynecháno..
umývat si ruce nad situací je pro sony dost falešný..

ekatake
ekatake
Level 1 Level 1
6. 10. 2016 16:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SoxXe: nepracuju, fušeri. vydaju jeden patch, jedno platene dlc a koniec.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
6. 10. 2016 16:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda že nemám fyzickou kopii hry. O půlnoci bych ji upálil a na tvůrce snesl zlé duchy :D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
7. 10. 2016 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jiří Bigas: v pohodě... rádo se stalo

Valvetro
Valvetro
Level 1 Level 1
6. 10. 2016 18:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Správně, co si to ti tvůrci vůbec dovolují rozhodnout si takovou cenovku hry. No ale ještě, že za každým, kdo si ji pořídil, stál ozbrojenec s pistolí u hlavy a nutil hráče ke koupi.

Ještě si tak říkám, když na to všichni plivou... Jak víte, že všechny ty předem řečené možnosti ve hře nebudou v dalších updatech? Nevím, že by vývojáři vydali nějaké oficiální prohlášení, co přesně v den vydání ve hře bude a co ne.

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
6. 10. 2016 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Takže to, že si neuměli nastavit střílzlivý odhad vydání a tak trochu přecenili své síly, to je jako chyba Sony? Co tu tak ctu, tak az moc zbytecne a vehmentne tu hru hajis. Nerikam ze v Hello Games jsou nejvetsi svine na svete, ani ze NMS je spatna hra (osobne jsem nehral a z toho co jsem videl a cetl asi ani nebudu, ikdyz jsem se na hru tesil. Mozna vezmu za rok az to bude za par korun) ale zcela ocividne to, co se kolem te hry deje tak uplne koser neni. Jestli je to kvuli tomu, ze Sean Murray nebyl schopen spravne kominukovat o cem ze ta hra bude a co vse v ni by mit, to je jejich problem.

Kazdopadne jak si nastavi cenu, to je opravdu jejich vec. Kdybychom dostali tu hru co jsme videli na E3, co naslibovali nebo co si nekteri dokonce vysnili, byla by ta cenovka naprosto adekvatni. Takhle o ni nejsem presvedcen. To ale nic nemeni na tom, ze na to maji pravo. Navic nektere hlasy o tom, ze takhle draha by indie hra byt nemela mi prijdou usmevne. Jako by snad indie byl nejaky podradny produkt :D To ze to je nezavisla hra prece neznamena, ze je mene kvalitni, mene trvanliva a hlavne ze by si snad zaslouzila min penez. Spoustu AAA her by podle me meli mit nizsi cenu nez kde jaka indie hra. Protoze platit za hru 60 ecek jen proto, ze to delalo velke studio je taky kravovina. Viz treba sracky jako Walking Dead: Survival Instinct ci Tony Hawk 5.

Myslim ze Keighley mel s tim EA pravdu. Prodat tuhle v hru EA treba za polovic a pak ji na zaklade feedbacku hracu dodelat by ji podle me dost prospelo. Takze mozna jim teda vlastne to partnerstvi se Sony preci jen zlomilo vaz.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
6. 10. 2016 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

čísla čtenosti říkají akorát tak, že to láká hatery, kteří článek ani nečtou a už jedou ... ale chápu, pokud se jede na zobrazení bannerů, tak to prostě budete dělat dál a tlačit to co to půjde ..

ekatake
ekatake
Level 1 Level 1
6. 10. 2016 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

najvacsi hajzli v hernom priemysle

chrisjurco@gmail.com
chrisjurco@gmail.com
Level 0 Level 0
6. 10. 2016 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Súhlasím. Od kedy NMS vyšlo, Sony a jej reprezentanti robia, že s hrou nemajú veľa spoločného...okrem faktu, že ju vydali a svojim menom/reputáciou ručili za určitú dávku kvality, ktorú ale výsledný titul (momentalne) nedosahuje.

red-icius
red-icius
Level 23 Level 23
6. 10. 2016 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: ja nechranim nms, ani nehanim sony, jen ukazuju, ze vsichni vime velky prd ale hned delame absolutni zavery.. zivot neni cernej nebo bilej a obchodni vztahy, herni vyvoj a prachy, ty uz nejsou vubec dvoubarevny.. jeslti si ma nekdo sypat popel na hlavu, tak se toho sony sama o sobe nemuze zbavit ciste prohlasenim, ze oni za nic nemuzou ;)

to co sem napsal zcela logicky rika, proc za stav hry muze sony, jako distributor, kterej zodpovida za konecny stav... mohli to sami stopnout a omluvit se a dat jim 3 mesice na dodelani, neudelali to, vydali to ve stavu, v jakym vedeli, ze to je ;)

@Tataboj: no to se divit budu :D prece nikdo te nenuti si nic kupovat a pokud se citis podvedenej, tak svou domelou opravnenost muzes zkusit u soudu napravit ;) proste cenu urcuje vydavatel, ne kupujici ... :D :D

EDIT: jinak doplnek ad Desmons, tady vidime, clovek, kterej hru nehral, ale stoji mu za to tady hatovat neco, co videl jen na videu ... proboha lidi ..

Kubaxx
Kubaxx
Level 1 Level 1
6. 10. 2016 17:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hm a věděli moc dobře proč.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
6. 10. 2016 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@auersvald.michal: Samozřejmě, že na to mají polné právo, tady jde o to, že ta cena očividně nebylo nařízení vydavatele, ale svobodně rozhodnutí vývojářů.

Caryfuk
Caryfuk
Level 1 Level 1
6. 10. 2016 16:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Šmejdi, co víc k tomu dodat.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
6. 10. 2016 13:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za 25$ v Early access bych proti hře neřekl ani popel, ale takhle to je vážně prasárna. Nejvíc mě aktuálně štve, že v číně si ji pořídí za 24$ a mi musíme vypláznout 67$ což je pomalu 3x tolik a nějako nevěřím, že HG stále pracují na vylepšení a opravách.

Reklama
Reklama