Novinky kolem Knytt Stories
Ne, nebojte. Datum vydání, které je stále plánováno na třicátého srpna se neposunulo o rok dopředu, ani se z roztomilé skákačky nevyklubala krví přetékající rubačka s přezdívkou "masomleyn." To se jen mezi několik málo vyvolených dostala preview verze, která odhaluje něco málo z toho, jak se vlastně celý projekt bude hrát. Na rozdíl od původního Knyttu (ještě že Nifflas neumí česky, za tuhle větu by mě neměl rád) se dočkáme mnohem větší obtížnosti. Pokud jste si stěžovali u Knyttu, že po dvou hodinách bylo po všem a jediné, co jste mohli dělat bylo spustit celé dobrodružství znovu, tak u Knytt Stories si na malý rozsah a nízkou obtížnost nebudeme moct stěžovat. Dalšími výraznými prvky, které pomohou oživit hratelnost jsou dvojité skoky (zatím není jasné, zda tuto "schopnost" bude mít hlavní postavička od začátku, nebo ji někde získá) a paraple, se kterým po vzoru Pana Tau může ve zdraví přežít pády z veliké výšky.
Další velikou změnou oproti předchozím Nifflasovým hrám je míra strachu. Tim z IndyGameru se dokonce nebál označit některé hororové pasáže jako "Silent Hill hadr", což už něco znamená. Ačkoliv jsme(jste) věděli, že Knytt Stories budou vynikající, tak po prvních, sic zprostředkovaných, dojmech z alfa-verze se začínáme třást na další desítkovou hru.