Zpět na článek

Diskuze: Nové gameplay záběry z Rage 2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
1. 2. 2019 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@rohaac: Dnešní hráči, co hrajou třeba třicet let. Proto když vidíme trailer na nový 60tý díl FAR CRY s růžovou barvou a sestrami Williamsovými, víme, že zde nepůjde o promakané videoherní mechaniky, které budou hráči jako u Dark Souls zkoumat leta, ale že jde o laciné reklamní triky jež mají zmanipulovat méně zkušené hráče ke koupi hry.¨

A i tak je právo každého si představovat co chce. Jestli je to opravdu vtipný posuď sám :) Já osobně mám představu o videohře po vydání prvního screenshotu. Viz. první screenshot k Demon's Souls byly dva kostlivci stojící v postoji na schodech v otrhaných hadrech a zbytcích brnění alá Barbar Conan. Rudě jim planuli oči. Okamžitě jsem věděl, že to bude pecka a pravděpodobně jako Onimusha. Druhý screenshot (rytíř v brnění u ohníčku) mé dojmy potvrdil. No a po roce a půl to byla pecka :)

Expert na všechno, aspirant Nobelovy ceny za Hovadiny, OCELOTR

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
1. 2. 2019 12:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: No tak doufám, že DOOM: HELL ON EARTH dělaj stále ID a ne někdo z Číny (viz. přeceňovaný BIOSHOCK 2), a že jede na ID TECH.

Ale byl jsem docela překvapenej jak jede NI-OH. Dost se nadává / nadávalo na kvalitu japonských konverzí a u mne je 90% her na HDDs z let 2012-2018 z Japonska. Pominu li minoritní problémy s nastavením klávesnice (na který bych nehrál ani s pistolí u hlavy), co se týče frames per second maj se Evropani co učit.

V podstatě AAA hry z Evropy ti boha je*** na optimalizaci a jsou zdaleka nejnáročnější na RAM / GFX / CPU / vše. Na jednu stranu se zde prosazují nejnovější a nejnáročnější efekty, s nulovým efektem na hratelnost, ale žeroucí nehorázně snímků za sekundu. CD PROJEKT či WARHORSE (Kingdom Come je u mě CRYSIS benchmark týhle doby a CRYENGINE nebyla dobrá volba), AVALANCHE, UBISOFT - pakárny. Evropa umí udělat krásný hry ale neumí tak efektivně programovat jako Japonci či Amíci. V Americe je furt tradice studií jako ID, EPIC, BLIZZARD a budeš se divit i ACTIVISION s COD, který berou optimalizovanej a co nejrychlejší engine jako prestiž anebo se jeho prodejem přímo živí, a BLIZZARD bere optimalizaci na slabší stroje jako možnost prodat hru co nejvíce lidem. Japonci na druhou stranu byly za konverze na PC dost dlouho kritizovaný, až se zabejčili jak to umí jen oni, a jejich konverze (byť často CUSTOM enginy neznámých jmen) jsou excelentní. SEGA je na to fakt dobrá a Vanquish či Bayonetta se dá hrát na všem. To sam platí pro FROM či Platinum (vyjma Nier to programovali nějaký lidoopi nebo nevim).

V Evropě vidim dost velký zlepšení u CD PROJEKT, jejich WITCHER 2 se nedal odhadnout, kde bude a nebude běhat dobře měl framedropy v neobvyklých situacích a když se mi podařilo optimalizovat "les" běhalo to blbě ve městě a vice versa. WITCHER 3 světe div se běhá mnohem líp a tušim, že CYBERPUNK by moh bejt to pravý ořechový (přeci jen březový háj se renderuje hůř než scifi architektura).

Myslim, že dobře optimalizovaná hra se pozná podle toho, že běhá každé situaci stejně. Viz DOOM16, začátek / konec - hodně / málo nepřátel je to jedno jakmile ji dostanu na určitý FPS jede na nich. To takový Kingdom Come vypadá, že samo sebe přemlouvá, aby fungovalo. Loading mi trvaly od deseti vteřin po pět minut, hardisky kvičeli jak v posledním tažení (u doomu jen cvak cvak v přesných intervalech) a hra byla v konstatním načítaní "něčeho" i když jsem stál na místě půl hodiny.
Furt ty HDDs mučila, jinak se to nazvat nedá. _Vim že se to dá vyřešit 16ti GB RAM jenže 16GB starší RAM dnes stojí jako celá PS4. Paradoxně víc než 16GB nové.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
1. 2. 2019 10:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: Hmm, takže RAGE2 škrtám si tě, páč APEX je přesnej opak ID TECH 5, UNREAL či MT FRAMEWORK.
¨
APEX či "UBISOFT AC" ENGINE, to tlačej přes hrubej výkon HW, něco jako optimalizace je pro ně sprosté slovo, navíc se blbě customizujou mimo nastavení ve hře. Škoda.

Díky Meastro CVC !

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
1. 2. 2019 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Půjdu do toho kvůli ID TECH .5. Jedničku považuju za jednu z nejskvěleji optimalizovaných her (dohráno na GeForce 7300 256MB), stejně tak DOOM 2016, takže v tom vidim jasnou stravu pro svůj obstarožní počítač.

Navíc nikdo neumí udělat z libovolného výstřelu takový pošušňání jako ID :)

bukrr
bukrr
Level 1 Level 1
31. 1. 2019 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky bohu už to nevypadá tak extravagantně! Chtěl jsem napsat něco o tom, jak mi na animaci obličejů záleží v kontextu žánru hry a to, že příběhová série jako Mass Effect by něco takovýho měla mít zmáknutý a že mi to v Rage vůbec nevadí.... ale tohle vypadá fakt špatně

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
1. 2. 2019 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Byl bych smířlivější, co se týče technických kvalit Rage 2. Oproti Just Cause 3/4 na něm dělají přímo švédští Avalanche, a tedy tvůrci enginu, místo studia v New Yorku. Takže bych osobně očekával spíše stabilitu a kvalitu na úrovni jejich přecházejí hry Mad Max. Taky hodně záleží na tom, kolik času jim na vývoj dal vydavatel.
Ale třeba se ošklivě pletu.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
1. 2. 2019 08:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DOUBLEPOST = nesnášim notebooky. Kterej idiot myslel, že klávesy na VPŘED\ZPĚT jsou skvělej nápad hned vedle kurzorových šipek ? Klávesu FN jsem musel vytrhnout úplně, byla na místě kde je vždycky SHIFT, takže vždy když jsem myslel že mačkám SHIFT+F4 počítač šel chrápat.

rohaac@seznam.cz
rohaac@seznam.cz
Level 1 Level 1
31. 1. 2019 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No animace obličejů....... Já si všímám zbraní, střelby, výbuchů, nepřátel, tempa boje, zvláštních schopnosti, ty jsou supr a dají se krásně řetězit. U mě skoro jistá koupě protože ID, uvidíme co z toho nakonec přesně bude.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 2. 2019 22:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.1: + 1000 :D

rohaac@seznam.cz
rohaac@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 2. 2019 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je opravdu vtipný jak máte půl roku dopředu jasno co a jak bude vypadat a fungovat. No jo holt dnešní hráči ( čti experti na uplně všechno)

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
1. 2. 2019 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po otřesném zážitku s Just Cause 4 nějak nemám ani tu nejmenší chuť pouštět se do podobné zběsilosti... Navíc já vedu bojkot proti Bethesdě a jejich vynucenému launcheru.

Methodman76
Methodman76
Level 1 Level 1
1. 2. 2019 07:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nějak mě to nevzrušuje... a to jsem se docela těšil Rage 1 dohraný ale toto nevím zatím uvidíme.

LurvaLurviCoura
LurvaLurviCoura
Level 1 Level 1
31. 1. 2019 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle vypadá na splněný sen milovníků open world stříleček. Borderlands na steroidech, paráda.

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
1. 2. 2019 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.1: Rádo se stalo. Já jsem zrušil předobjednávku ihned potom, co jsem zjistil, co je Just Cause 4 zač... :-( Byl jsem obrovsky zklamaný. Také jsem očekával idTech.

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
1. 2. 2019 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.1: Tak to budeš silně zklamaný, protože Rage 2 jede na enginu Apex Engine (Avalanche's engine) namísto id Tech. A lze to krásně vidět z této 15minutové ukázky. Doslova se mi před očima vracely hrůzné obrázky z Just Cause 4.

Navíc už tu růžovou nemůžu ani cítit. Far Cry: New Dawn / Just Cause 4 / Rage 2 - jako přes kopírák... Všude růžová či zelená barva + doodle styl. Takhle si apokalypsu skutečně nepředstavuji :-)

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
31. 1. 2019 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No vypada to na peknou defaultni hru. Bohuzel na videu nevidim nic co bych uz nevidel a dokonce i na Rage 1, ktery si pamatuju ze se mi libil, si kvuli prekryvu (podobnosti) s ostatnimi tituly skoro ani nevzpomenu, jen par vzpominek. Asi si z videi a screenu brzo osvezim pamet nez vyjde dvojka.

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
31. 1. 2019 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Propast mezi kvalitou renderingu a kvalitou animací se nám prohlubuje už druhou generaci.
Zatímco rendering se nám zlepšuje s každým novým GPU, tak poslední zlepšení animací přišlo s motion-capturingem. Od té doby se toho zlepšilo pramálo. Ještě ty mrtvolky nám začaly před patnácti léty lépe padat díky rigid-body simulaci.
Čest Rockstaru za licencovanou Euphorii v GTAIV, takže nám paňáčci hezky vrávorali a Team Bondi za face-animation v L.A.Noir, které od té doby už nikdy nikdo neviděl.

Reklama
Reklama