Novinka Nová akční adventura láká na skelnou stylizaci podobnou vitrážím. V příběhu zapudíme sedm smrtelných hříchů

Nová akční adventura láká na skelnou stylizaci podobnou vitrážím. V příběhu zapudíme sedm smrtelných hříchů

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

21. 8. 2022 18:30

Německý vývojáři z Bonus Level Entertainment a francouzský vydavatel Just For Games spojují síly u oznámení svého prvního společného titulu. Novou spolupráci věnují Saga of Sins, duchovnímu nástupci Castlevanie s vitrážím podobnou stylizací a potemnělou atmosféru.

Reklama

  • Autoři 16bitové plošinovky FOX n FORESTS chystají novou hru
  • Jejich projektem se stala 2D side-scrolling adventura Saga of Sins 
  • Hlavním lákadlem je mystično a vizuální ztvárnění připomínající barevnou vitráž
  • Hra vzniká od roku 2018 a vyjde v roce 2023 napříč konzolemi i PC

Saga of Sins je akční adventura s mystickou dějovou linií, kde se ponoříte do skleněného světa hříchů inspirovaného uměním nizozemského malíře Hieronyma Bosche. Vy sami nicméně hrajete za spravedlivého duchovního Cecila, ačkoli do běžného člověka má také daleko. Na rozdíl od svých bratří se totiž může pochlubit nezvyklým darem vstupovat do lidské mysli tím, že se proměnní ve čtyři démonická stvoření, jako je vlkodlak či chrlič. Smyslem hry je pak touto cestou zdolat ztělesnění každého ze sedmi smrtelným hříchům. Při očištění zlem poseté vesnice Sinwell tak narazíte na pýchu, lakotu, závist, hněv, obžerství, lenost a smilstvo.

Každý tvor, do kterého se při očištění všech vesničanů vtělíte, má taktéž odlišné schopnosti, které využijete podle zacílené vesničana. Tvůrci zde totiž využívají toho, že stejně jako máte v životě dobré a špatné lidi, máte ve i v Saga of Sins úrovně hříšníků a úrovních nevinných. První skupinu jsme řešili už výše; jedná se o úrovně, v nichž postavíte samotným symbolům zla a vypudíte je z tohoto světa. V případě nevinných je tomu ale trochu jinak. Hratelnost se v nich z akce mění na více hádankářské levely, kde musíte v prvé řadě podstoupit řadu testů.

Samotné vylepšování hrdiny je mimo skelného vizuálu, který asi nelichotí zrovna každému, o něco příjemnější. Na rozdíl od mnoha dalších titulů, kde se pracuje s RPG prvky, je strom dovedností v Saga of Sins opravdu vyznačen stromem, kde utrácíte nalezené zlato za nové útoky. 

Co se týče příběhu, i na něj vývojáři lákají. Ačkoli byla převážná část jeho popisu svázána v definitivních termínech, jako je „dobro“ a „zlo“ či „hřích“ a „nevinnost“, ukazuje se, že vše možná není tak, jak se zdá. Po úvodních okamžicích, kde se jednotlivé události dají do pohybu, máme proto zkoumat nejen to, čím prochází vesničané, ale i to, zda vísku opravdu zlo sužuje, či jde jen o mylný výplod naší mysli. Svou odpověď na osudovou otázku máme získat příští rok, kdy hra vyjde na PC, PS4, PS5, Xbox Series X a Nintendo Switch.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama