Next-gen AC může mít více historických rovin
Ještě nepřišel Odyssey a už se bavíme o dalším díle – úděl Assassin’s Creed už asi navždy zůstane stejný. Kreativní víceprezident Ubisoftu Montreal, Lionel Raynaud, se totiž v rozhovoru pro Ubi Blog zasnil nad tím, kam by mohly Ubisoftí série směřovat na konzolích nové generace. A rozhodně se nedržel při zemi.
„Bylo by možné, abychom ve stejném světě měli více historických období – třeba v Assassin’s Creed bychom mohli používat Animus k cestování mezi nimi. Série jako Far Cry nebo Watch Dogs by zase mohly obsahovat více měst či zemí, mezi kterými by se dalo cestovat.“
V rozhovoru bylo dále řečeno, že se i Ubisoft na budoucnost dívá na hry jako na službu, už teď totiž vývoj i život hry trvá déle než kdy dříve. V budoucnu bychom mohli očekávat hry s opravdu dlouhým životním cyklem, do kterých se jen bude dodávat nový obsah – a hybatelem toho děje budou právě nové konzole a technologie, u kterých vývojáři nebudou tolik limitováni.
Dovedete si představit, že by nový Assassin's Creed plnohodnotně spojoval naprosto odlišné světy? A toužíte vůbec po něčem takovém? Podělte se o názor v naší diskuzi.