Nejoblíbenější režim ve Fortnite možná zůstane natrvalo
i Zdroj: Epic Games
Fortnite Novinka Nejoblíbenější režim ve Fortnite možná zůstane natrvalo

Nejoblíbenější režim ve Fortnite možná zůstane natrvalo

Michaela Bartošová

Michaela Bartošová

Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 PlayStation PlayStation 4 Xbox Xbox Series X/S Xbox Xbox One Nintendo Switch Switch

Nový režim přinesl Fortnite rekordní popularitu. Hráči chtějí, aby zůstal natrvalo, a Epic už zjišťuje, co upravit, aby fanoušky nezklamal.

Reklama


  • Blitz Royale nabízí krátké zápasy a speciální schopnosti, které lákají víc hráčů než klasika
  • Epic spustil anketu o budoucnosti módu, hráči chtějí víc míst, spoluprací i vylepšení schopností
  • Blitz Royale mění týdenní témata, nově přijdou Želvy Ninja a možná i režim pro tři hráče

Fortnite naznačuje, že by mohl nechat svůj nejpopulárnější režim Blitz Royale natrvalo. Tento frenetický mód pro 32 hráčů přinesl speciální schopnosti jako neviditelnost při sprintu, nekonečnou munici nebo rychlejší nabíjení. Krátké pětiminutové zápasy přitáhly víc hráčů než klasický Battle Royale a fanoušci chtějí prodloužení i po plánovaném konci 15. července.

Epic na žádosti hráčů reagoval anketou na platformě X: „Viděli jsme spoustu žádostí typu “nechte Blitz napořád”, ale co bychom měli změnit?“ Hráči vybírají mezi novými místy, více spoluprácemi, novými schopnostmi nebo vylepšením Megalo Dona – speciálního medailonu pro rychlý pohyb a nekonečnou výdrž. Vede varianta s novými lokacemi, protože malá mapa má zatím jen pět míst.

Blitz Royale mění i týdenní témata – první byl Avatar, teď přijdou Želvy Ninja. Krátká kola bez čekání na respawn lákají i méně zkušené hráče. Fanoušci navíc chtějí odstranit otravné pop-up okno a přidat režim pro tři. Zda bude Blitz Royale trvalý, zatím není jisté. Epic ale naznačuje, že se bez něj hráči nebudou muset loučit.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama