
Neil Druckmann vysvětlil, jak je zapojen do vývoje multiplayerového The Last of Us
Neil Druckmann investoval do série The Last of Us opravdu hodně úsilí, na obou dílech se významně podílel. V případě chystaného spin-offu se ale jeho role výrazně proměnila.
- Prezident Naughty Dog promluvil o vývoji multiplayerového The Last of Us
- Do tvůrčího procesu už tolik nezasahuje, plní spíše roli producenta a mentora
Druckmann v pořadu z produkce Kinda Funny Games přiznal, že v případě dalšího projektu přenechal důležité úkoly svým kolegům. “Pro mě osobně to byla zajímavá zkušenost, jelikož jde o první Last of Us, u kterého jsem nezastával pozici hlavního scénáristy nebo režiséra, takže mám možnost to celé pozorovat z povzdálí a více se soustředit na roli producenta či mentora.”
Sám také potvrdil, že se spin-off výrazně odlišuje od předchozích dílů. “Hodně se to odlišuje od toho, co bych udělal já, protože na tom pracovali jiní lidé, ale to mě na tom fascinuje,” řekl s tím, že si opravdu užívá možnost pozorovat tvůrčí proces s jistým odstupem. Závěrem dodal, že se nemůže dočkat chvíle, až bude hru prezentovat široké veřejnosti.
Je třeba dodat, že vývoj vedou lidé, kteří mají s The Last of Us dlouholeté zkušenosti. O křeslo ředitele se dělí Vinit Agarwal a Anthony Newman, na příběh dohlíží Joseph Pettinati. Více bychom se měli dozvědět někdy během letošního roku.