Need for Speed Unbound více do hloubky popisuje animované prvky a jejich použití
Need for Speed včera večer ukázalo krátké video ze hry, které se soustředilo na lehce kontroverzní animované prvky, které budou jasně oddělovat nový díl od zbytku žánru. Tvůrci se do celé stylizace nakonec více ponořili v blogovém článku, kde vysvětlují princip animovaných prvků nazvané jako Tags a jejich použití.
- EA se dále věnuje animovaným prvkům v Need for Speed Unbound
- Tags, jak se prvky jmenují, mají přesně vyjádřit osobnost jezdce
- Aktivují se při spuštění boostu, upravit si budeme moct celou řadu těchto prvků
- Hráči toužící po realistické akci si je ale mohou zcela vypnout
Hned na začátku EA zdůrazňuje, že pokud se hráči chtějí prohánět v hyper-realistických autech napříč dechberoucími lokacemi, mohou tak učinit. Unbound ale dovoluje si zážitek přizpůsobit přesně podle sebe, ať se to týká aut, oblečení, ulic nebo stop po smycích. „Chtěli jsme dodat umělecký styl, který oslavuje hráčské akce a podpoří zážitek ze hraní,“ tvrdí studio.
Unbound tak sebou přináší Tags, tedy animované prvky, které nás jasně odliší od ostatních hráčů. Stejně jako pouliční umělci můžeme svým stylem označit své okolí a svůj jízdní styl. Prvky se aktivují vždy při zapnutí boostu (nitra), která získáváme za skoky, driftování nebo „Near Miss“. Tags se projeví jako kouř za autem, zvýraznění křivek našeho auta nebo jako celé animace okolo nás.
V celém článku pak EA zdůrazňuje, že tento prvek slouží jako skutečné sebevyjádření jednotlivých jezdců. Jde o velkou inspiraci pouličním uměním a graffiti, s několika významnými tvářemi této scény pak vývojáři sami spolupracovali - jde třeba o Sentrocka a JC Rivieru
Kromě Tags si samozřejmě můžeme upravit i naše auto, a to lépe než v minulosti. V Unbound získají hráči přístup k polepům a kitovým setům, stejně tak si můžeme některé části úplně odebrat a ukázat tak vnitřnosti auta.