@McJabbo
Nezlob se na mě, ale nastavení mám projeto opravdu do posledního puntíku, vše mám co nejblíže reálnosti (kromě man. řazení, s pádlama mě to prostě nebaví) a ať se snažím jak chci auto po srážce pouze vypadá jinak, ale chová se pořád stejně. A ke grafické stránce, vše na max na rozlišení 1680x1050 - neříkám, celkově to působí hezky, ale grafika a modely okolního světa stojej prostě za vyližpr*el.
První slova? Sliby - chyby...ačkoliv na jednu stranu je tento díl NFS opravdu revoluční od ubohých dílů typu Carbon, Undercover,... tak zdaleka nesplnil má očekávání. Pro ty, co tvrdí, že je to simulátor - ruku na srdce, řídili jste někdy auto? Zajisté všechny věci (model poškození, fyzika atd) nabrali úplně jiný rozměr, ale popravdě, nic úchvatného. Spousta z Vás se mnou zajisté bude souhlasit, když řeknu, že protivníci jsou buď velice předimenzováni (viz. battle mód, kde si můžete držet stopu jak chcete, ale soupeř tu zatáčku stejně projede lépe a rychleji a naopak vy z ní vyletíte) nebo ať jedete čistě jak chcete, vždy se najde nějaké "prase," které to do vás nahulí. Nesčetněkrát se mi při silnějším kontaktu se soupeřem stalo, že odletěl s autem téměř kolmo vzhůru :-D - to jsou asi nejsměšnější momenty hry. Kameru zevnitř vozu samozřejmě vítám, ale ke grafice samotné - v trailerech to přece vypadalo lépe co? :-P Model auta jako takový je stará NFS klasika - vyumělkovaný do detailů a svítí na vás jak polární záře, prostě a jednoduše, do graficky odfláknutého okolního světa vůbec nezapadá. Nevšiml jsem si absolutně žádného ovlivnění chování vozu po nárazu (damage je nic moc a navíc opravdu jen optický) a celkově vůbec hra působí dosti nudně, neprosazuji GRID, ale rozhodně je to větší zábava, ať již v singlu nebo multiplayeru. Nakonec poslední věta k zastáncům realismu - žádná doposud vydaná závodní hra se k reálnému chování vozidla ani nepřiblížila, včetně LFS, takže chcete li simulátor, zamiřte do výšky kolem deseti tisíc stop nad mořem a výše. Hyby