Neděláme GTA, říkají o světě Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 vývojáři
i Zdroj: The Chinese Room
Bloodlines 2 Novinka Neděláme GTA, říkají o světě Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 vývojáři

Neděláme GTA, říkají o světě Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 vývojáři

Tomáš Trněný

Tomáš Trněný

1
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S

Autoři z The Chinese Room po čase promluvili o očekávané hře Vampire: The Masquerade Bloodlines 2. Slibují detailní, ale nezahlcující herní svět.

Reklama


  • Vývojáři z The Chinese Room odhalili další detaily o světě dlouho očekávané a také odkládané hry Vampire: The Masquerade Bloodlines 2.
  • Podle art directora Bena Matthewse se studio zaměřilo více na detaily než na rozlohu herního světa. Důležitou roli má také hrát kontrast mezi světlem a stínem.
  • Hra má zatím stále vyjít letos v říjnu. Oproti původnímu plánu nakonec titul dorazí pouze na novou generaci konzolí a PC.

Bloodlines 2 původně vyvíjelo studio Hardsuit Labs, po sérii odkladů a odchodech některých významných vývojářů se ale titul nakonec přesunul do rukou studia The Chinese Room, které je známě díky hrám jako jako Dear Esther nebo Still Wakes the Deep. 

Jak přesně k přesunu vývoje došlo obě studia mlčí, připomíná magazín Game Informer. Když se hry ujali The Chinese Room, dostali vývojáři možnost začít znovu a v mnoha oblastech se tak stalo. Například protagonistou měl být původně mladý upír, vývojáři z The Chinese Room se ale nakonec rozhodli zaměřit se na staršího upíra Phyrea, kterému je 400 let.

Co ale zůstalo už z původního konceptu hry, to je prostředí. Britští vývojáři navázali na své americké kolegy a děj se bude odehrávat ve vánočním Seattlu. „Je to to zajímavé srovnání veselého lidského světa s temným světem upírů,“ řekl Game Informeru art director Ben Matthews. Stejně tak bude v kontrastu i moderní město s prastarou bytostí v podobě Phyrea.

Podle Matthewse se nejedná jen o narativní postup, protože tento kontrast je hlavní filozofií celkového vizuálního jazyka hry. „Myslím, že jedna věc, kterou jsme zjistili opravdu brzy ve vývoji hry, pokud jde o umělecký směr, byla snaha oddělit tmu od světla, a to jak metaforicky, tak fyzicky,“ popsal art director. „Spousta ulic je opravdu jasně osvětlená, protože tam je lidský svět. Ale místo, kde je svět upírů, kde vy jako hráč, nebo jako upír, chcete dělat ošklivé věci, je ponořen do tmy,“ dodal Matthews.

„Jedna věc, které jsme chtěli opravdu věnovat pozornost, byl důraz na detaily než na množství a rozlohu,“ řekl Matthews o zobrazení Seattlu ve hře. „Neděláme GTA, tohle není velká, otevřená a rozlehlá hra,“ doplnil art director. Hráč se podle magazínu nemůže ve hře volně pohybovat po celém městě - pokud se přiblíží příliš blízko k okraji mapy, značka na Phyreově ruce mu zabrání v odchodu.

Na rozdíl od Hardsuit Labs ze Seattlu sídlí The Chinese Room v anglickém Brightonu, celý proces modelování města tak měli o mnoho těžší. Vývojáři si tak pomohli jak návštěvou amerického města, tak Google Mapami. „Google Mapy jsou velmi dobrý zdroj,“ pochvaloval si Matthews.

Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 by po mnoha odkladech měl vyjít v říjnu letošního roku na PC, PS5 a Xbox Series X/S. Ačkoli byla hra původně oznámena i na minulou generací konzolí, tvůrci nakonec rozhodnutí změnili a vydání PS4 a Xbox One verzí už neplánují.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama