Nápaditá soulsovka Enotria: The Last Song nedorazí na Xbox. Autoři si stěžují na komunikaci s Microsoftem
i Zdroj: Jyamma Games
Novinka Nápaditá soulsovka Enotria: The Last Song nedorazí na Xbox. Autoři si stěžují na komunikaci s Microsoftem

Nápaditá soulsovka Enotria: The Last Song nedorazí na Xbox. Autoři si stěžují na komunikaci s Microsoftem

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

Uvedení hry na konzolích Xbox Series je podle vývojářů ze studia Jyamma Games „téměř nemožné”, jelikož Microsoft údajně odpovídá na zprávy až po několika měsících.

Reklama

  • Studio Jyamma Games odložilo vydání Enotria: The Last Song na konzolích Xbox Series na neurčito
  • Autorům se nedaří komunikovat s Microsoftem v rámci schvalovacího procesu
  • Vývojáři odmítli tvrzení, že jsou placeni ze strany Sony

Pokud se řadíte mezi příznivce soulsovek, patrně jste zaregistrovali titul Enotria: The Last Song z produkce nezávislého studia Jyamma Games. Tvůrci v minulých letech sbírali zkušenosti na poli mobilních her, výše zmíněné RPG se však již profiluje coby AA projekt mířící na velké platformy. 

Hra vyjde v digitální formě na PC a konzolích současné generace, autoři si stanovili termín 19. září. Nyní však vyšlo najevo, že verze pro Xbox Series byly odloženy na neurčito. 

„Chápeme, že je tato zpráva pro komunitu kolem Xboxu velkým zklamáním. Bohužel i přes naše veškeré úsilí a tvrdou práci našeho odhodlaného týmu jsme se setkali s problémy, které zpozdily naše vydání na platformě Xbox,” uvedlo studio v oficiálním prohlášení.

Zpráva na mnohé působila trochu podezřele, a to především vzhledem k nedávným spekulacím ohledně nepřiznané dohody mezi Sony a studiem Game Science ohledně údajné exkluzivity Black Myth: Wukong. Vývojáři však zdůraznili, že nejsou placeni ze strany Sony. Komunitě vzkázali, že by hru na Xboxu rádi vydali co nejdříve, jelikož do přípravy těchto verzí vložili spoustu peněz a úsilí, nedaří se jim ale překonat jisté bariéry. 

„Tento úkol je téměř nemožný, protože Microsoftu trvá měsíce, než nám odpoví, když máme hru připravenou ke schválení,” postěžovali si autoři s odkazem na skutečnost, že jim Microsoft nepřiřadil žádného správce, s nímž by při řešení problému mohli komunikovat. „Pokud byste nám chtěli pomoci, dejte prosím Xboxu vědět o naší situaci.”

Všechno zlé je ale k něčemu dobré. Dá se předpokládat, že na sebe vývojáři skrze tuto kauzu výrazně upozornili, takže se o jejich hře dozvěděli i lidé, kteří ji doposud neznali.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama