Kdo by utrácel za plastové kytary? Šéf Xboxu poukázal na své největší přešlapy
Phil Spencer přiznal, že během kariéry v herním průmyslu udělal několik špatných rozhodnutí.
- Phil Spencer prozradil, že odmítl vydat Destiny a Guitar Hero pod záštitou Xboxu
- Špatná rozhodnutí ho ale netrápí
Phil Spencer patří mezi nejvlivnější osobnosti videoherního průmyslu, jak ale sám přiznává, za svou kariéru udělal mnoho špatných rozhodnutí, když posuzoval potenciál konkrétních projektů. V rámci rozhovoru během akce PAX West prozradil, že pod záštitou Xboxu odmítl vydat několik her, z nichž se časem staly obrovské hity.
Jako šéf Xboxu pracuje od roku 2014, v herní divizi Microsoftu nicméně pracuje mnohem déle. Vybírat hry, které měly dostat zelenou, bylo běžnou náplní jeho pracovního dne. Ne vždy se ale trefil, což platí například pro Destiny.
Spencer uvedl, že mu sci-fi akce dlouhá léta neseděla, a to mimo jiné kvůli tomu, že neholduje PvP hrám. Až teprve během vydání expanze House of Wolves v roce 2015 si uvědomil, že se mnohem více opírá o kooperaci.
Jako další příklad zmínil Guitar Hero. Spencer nevěřil, že by lidé chtěli utrácet za plastové kytary nebo jednotlivé písničky. Během rozhovoru ale uznal, že se z Guitar Hero stala „dost dobrá hra”.
Závěrem ovšem dodal, že ho špatná rozhodnutí ze spaní nebudí. „Nejsem typ člověka, který by něčeho litoval,” řekl s tím, že raději oslavuje úspěchy společné celé videoherní branže.