Na vývoj rytmické hry Ratatan se vybral balík, autoři děkují za podporu
Na začátku srpna jsme informovali o úspěchu studia Ratata Arts, které za pouhých 47 minut od spuštění kampaně na Kickstarteru vybralo požadovanou částku na vývoj hry Ratatan. Finální suma je však několikanásobně vyšší.
- Studio Ratata Arts vybralo zhruba 1,5 milionu dolarů na vývoj své další hry
- Finální částka je desetkrát vyšší než základní požadovaná suma
- Hra nabídne online režim, minihry a vyjde také na konzolích
Kampaň již skončila, autoři nakonec vybrali zhruba 1,5 milionu dolarů. Sluší se dodat, že v základu požadovali 137 tisíc dolarů, finální částka je tedy více než desetkrát vyšší.
Přispěvovatelům se podařilo splnit prakticky všechny stanovené cíle kampaně s výjimkou finálního bodu. Tím zajistili konzolovou verzi, Ratatan by měl dorazit na PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series a Nintendo Switch.
Do projektu se vloží i David Wise, který dříve působil například v Rare. Jeho hudba zazněla třeba v Donkey Kong Country. Ratatan obdrží také online režim, minihry či tajný konec.
Autoři už svým fanouškům poděkovali za podporu. „Jste opravdu ta nejlepší komunita a je nám ctí, že tuto hru můžeme vyvíjet spolu s vámi. Málokdy máte možnost přímo ovlivnit osudy tvůrců, na kterých vám záleží, ale této skupině se to podařilo,” stojí v oficiálním příspěvku.
Studio přislíbilo, že udělá vše pro to, aby podporovatelé mohli být na výsledek náležitě hrdí. Hra by měla vyjít do dubna roku 2025, na druhou polovinu příštího roku se chystá beta.