Na iOS vyšla nová hra od Petera Molyneuxe
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Na iOS vyšla nová hra od Petera Molyneuxe

Na iOS vyšla nová hra od Petera Molyneuxe

Pavel Makal

Pavel Makal

2
Reklama

Peter Molyneux byl na přelomu tisíciletí považován za geniálního designera slavných her. Na svém kontě má tak slavná jména, jako je Dungeon Keeper, Populous, Theme Park nebo třeba Black and White. No a samozřejmě série Fable. Bohužel, postupem času jeho kreativní vize přerostly možnosti vývojářských týmů a z nálepky geniálního tvůrce se stal cejch slibotechny. Molyneux se však nevzdává.

Po bizarní mobilní hře Curiosity, ve které se tisíce hráčů snažily přijít na to, co se skrývá v jádru krychle, přišlo fiasko s titulem Godus. Ten se měl stát „ultimátní hrou na boha“ a na Kickstarteru vybral přes 800 tisíc dolarů. Hra měla být inovací principů Populous s živoucím světem a fantastickým multiplayerem. Na multiplayer nakonec došlo jen v rámci samostatně vydané hry Godus Wars a ze slibované verze pro Linux nakonec sešlo úplně. Po několika zabugovaných alfa a beta verzích hry se Godus nakonec v roce 2014 objevil na mobilech v podobě, která nikoho nepotěšila a nadto ještě obsahovala všudypřítomné mikrotransakce.

PR katastrofa v podobě nedodržení slibu hráči, který jako první objevil jádro krychle v Curiosity a měl si tak vysloužit nejen post vládce bohu Godusu, ale i podíl z výnosů hry, byla již jen shnilou třešničkou na pořádně plesnivém dortu. Studio 22cans, kde momentálně Molyneux působí, však dnes v tichosti na iOS vydalo novou hru The Trail. Zatím je sice k dispozici evidentně jen na Filipínách, ale z přiloženého půlhodinového videa si můžete udělat poměrně přesný obrázek. Molyneux se o vývoji The Trail zmínil v roce 2014, nikdy se ovšem žádné bližší informace na povrch nedostaly.

Dobrou zprávou je, že hra zatím od uživatelů dostává poměrně kladná hodnocení. Někteří dokonce zmiňují, že je titul naprosto návykový a i přes některé nepříjemné technické nedostatky mají chuť ve hraní pokračovat. Co se hratelnosti týče, jde adventuru z pohledu třetí osoby, ve které budete putovat po exotickém prostředí, sbírat předměty a materiály a následně se usídlíte v městečku a budete si budovat a vylepšovat své obydlí. Nějak nám v tom chybí nějaký božský prvek, který je pro Molyneuxe tak typický, nicméně necháme se překvapit, zda legendární vývojář konečně našel cestu ven z posměšků a nedůvěry.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama