Multiplayer Halo Infinite měl zřejmě původně konkurovat Overwatchi
Multiplayerový režim posledního pokračování série Halo používá osvědčenou recepturu série, původně ale zřejmě měla hra vypadat úplně jinak. Dle různých navzájem se potvrzujících zdrojů totiž online část Halo Infinite vzešla z nedostatečně funkční odpovědi na Overwatch.
- Multiplayer Halo Infinite byl prý původně koncipován jako hero shooter
- Konkuroval by tak Overwatchi
- Systém ale nefungoval a nakonec se autoři vrátili ke klasickému konceptu
Mělo tedy jít o další hru ve stylu tzv. “hero shooter”. Na fakta upozornil server Gamesradar. Dle náznaků youtuberů Chris Ray Gun, Arrash, uživatele Twitteru s přezdívkou cheato a pozdějšího potvrzení ze strany novináře Jasona Schreiera původně studio 343 Industries pracovalo s konceptem střílečky s hrdiny. Jednotlivé zdroje se ale neshodnou na okolnostech. Anonymní uživatelé tvrdí, že se studio až později rozhodlo, že koncept vůbec nefunguje a současnou podobu multiplayeru lepilo na poslední chvíli. Schreier s tím nesouhlasí a uvádí, že šlo o jedny z prvních konceptů.
Tak jako tak ale zřejmě vedení 343 Industries s nápadem konkurovat Overwatchi a dalším podobným titulům koketovalo. Samotný vývoj hry nepatřil k nejhladším. Původně měla vyjít už v roce 2020 společně s novou generací konzolí Xbox, po neslavném odhalení během E3 byla ale odložena o rok.
Nakonec vyšla loni v prosinci. V recenzích sice sbírala slušné známky a překvapivě šlo o velmi slušného pokračovatele značky Halo, především multiplayer ale stále bojuje s řadou problémů. Opakovaně dochází k odkladům kooperativního režimu a hra je stále pod palbou kritiky ze strany komunity.