Moonbreaker přichází o mikrotransakce. Vývojáři značky Subnautica tak reagují na odezvu hráčů
Taktická tahovka Moonbreaker byla i díky svému netradičnímu napojení na tvůrce série Subnautica jedním z překvapení letošního Gamescomu. Titul, k jehož designu přiložil pero i slavný spisovatel Brandon Sanderson, zaujal hned po více stránkách, kde tou nejzřetelnější bylo dozajista barvení figurek nebo pohyb po bitevním poli. Ne vše však působilo růžově i při možnosti hru hrát. V reakci na některé poznatky, které hráči načerpali v early accessu, se za hlavní neduh označila především tíživá monetizace, jež sváděla k tomu používat prémiovou měnu.
- Předběžný přístup letos představeného Moonbreakeru se nově obejde bez herní monetizace
- Autoři Subnautica jednotlivé měny spojují do jediné, přičemž se zrychluje i postup sezónou
V reakci na negativní odezvu, která měnu s názvem Pulsars obklopila, se studio do posledního patche rozhodlo přidat i její odstranění, přičemž prohlásilo, že se k ní už nevrátí. V důsledku toho je in-game obchod uzavřen a hráčům, kteří si za měnu zaplatili, jsou automaticky vráceny peníze.
Booster Boxes, které ve společnosti Pulsars sloužily k urychlení vašeho postupu hrou, byly rovněž odstraněny (resp. již zakoupené boostery byly s měnami Merits a Blanks konvertovány do nové měny Sparks, která bude dál jako jediná fungovat k úpravě jednotek). Všechny základní jednotky, které budete vylepšovat, se taktéž odemykají automaticky se základní hrou, stejně jako se tak stane u všech dalších, které studio do budoucna přidá.
„Četli jsme a vyhodnocovali zevrubně vše, co jste navrhli na našem Discordu a Noltu – což nám již nyní pomohlo při volbě odebrat z Moonbreakeru kontrakty Cargo Run –, a pilně jsme taktéž kontrolovali každou oblast hry. Na základě vaší průběžné zpětné vazby se přizpůsobujeme tomu, aby Moonbreaker lépe odrážel naše cíle pro předběžný přístup,“ uvádí s následným rozepsáním změn studio na Steamu.