Moonbreaker přichází o mikrotransakce. Vývojáři značky Subnautica tak reagují na odezvu hráčů
Taktická tahovka Moonbreaker byla i díky svému netradičnímu napojení na tvůrce série Subnautica jedním z překvapení letošního Gamescomu. Titul, k jehož designu přiložil pero i slavný spisovatel Brandon Sanderson, zaujal hned po více stránkách, kde tou nejzřetelnější bylo dozajista barvení figurek nebo pohyb po bitevním poli. Ne vše však působilo růžově i při možnosti hru hrát. V reakci na některé poznatky, které hráči načerpali v early accessu, se za hlavní neduh označila především tíživá monetizace, jež sváděla k tomu používat prémiovou měnu.
- Předběžný přístup letos představeného Moonbreakeru se nově obejde bez herní monetizace
- Autoři Subnautica jednotlivé měny spojují do jediné, přičemž se zrychluje i postup sezónou
V reakci na negativní odezvu, která měnu s názvem Pulsars obklopila, se studio do posledního patche rozhodlo přidat i její odstranění, přičemž prohlásilo, že se k ní už nevrátí. V důsledku toho je in-game obchod uzavřen a hráčům, kteří si za měnu zaplatili, jsou automaticky vráceny peníze.
Autoři adventury Subnautica představili tahovku Moonbreaker. Ve hře si můžete nabarvit vlastní figurky
Na Gamescom přijeli také zástupci studia Unknown Worlds Entertainment, a to s jasným cílem - představit novou hru. Návrat pod hladinu se však nekoná, vývojáři se pustili do úplně jiných vod.
Booster Boxes, které ve společnosti Pulsars sloužily k urychlení vašeho postupu hrou, byly rovněž odstraněny (resp. již zakoupené boostery byly s měnami Merits a Blanks konvertovány do nové měny Sparks, která bude dál jako jediná fungovat k úpravě jednotek). Všechny základní jednotky, které budete vylepšovat, se taktéž odemykají automaticky se základní hrou, stejně jako se tak stane u všech dalších, které studio do budoucna přidá.
„Četli jsme a vyhodnocovali zevrubně vše, co jste navrhli na našem Discordu a Noltu – což nám již nyní pomohlo při volbě odebrat z Moonbreakeru kontrakty Cargo Run –, a pilně jsme taktéž kontrolovali každou oblast hry. Na základě vaší průběžné zpětné vazby se přizpůsobujeme tomu, aby Moonbreaker lépe odrážel naše cíle pro předběžný přístup,“ uvádí s následným rozepsáním změn studio na Steamu.