Zpět na článek

Diskuze: Mod pro Watch Dogs vrací „E3 '12 grafiku"

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
16. 6. 2014 17:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: http://en.wikipedia.org/wiki/Sea_Dogs_(video_game)
co je hamburgerového na pirátech? :D

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
16. 6. 2014 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Arc: Já to dokonce vubec neplánuju hrát. Hra která má v názvu DOGS mi připomíná hamburgerovou kulturu.

Arc
Arc
Level 1 Level 1
16. 6. 2014 16:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

DoF u 3rd person hry ? hell no! to se hodí jen na screeny které pak vypadají hodně pěkně, ale hrát s tím asi nikdo neplánuje :)

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
16. 6. 2014 13:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To si dělaj prdel s tim DoF ne? To jakože ve hře vidim maximálně 10 metrů před sebe? Naštěstí tyhle efekty jdou zatim ještě většinou zakázat.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
16. 6. 2014 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: To se nepočítá, v tý době ještě žádnej stát USA neexistoval a taky tam nemohli mít černochy co maj přezdívku [něco] DOG :-)

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
16. 6. 2014 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: No však já to nemyslel tak, že v uvedených případech (mířidla atd.) je FOV přínosné nebo správné, ale že tam má aspoň trochu smysl. Rozhodně větší než v jiných případech :)
Ale stejně je hlavně na efekt.

Jandy
Jandy
Level 1 Level 1
16. 6. 2014 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mod určitě pěkný, ale neudělá to z toho krokovací hru? Vzhledem k (ne)optimalizaci hry.

Pidalin
Pidalin
Level 1 Level 1
16. 6. 2014 15:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: Hloubku ostrosti vypínam vždycky když to jde, nesnášim to. Ani při míření přes mířidla to smysl nemá, protože to dělá oko samo. Soustředim se na to na co mířim a opravdu nepotřebuju aby mi hra rozmazávala okolí který nevnímam. To je ale jedinej případ kde je pro mě DoF neagresivní. V normání scéně je to pro mě naprosto nepřijatelný takový to přeostřování podle toho kam mířim, to fakt nesnášim. Hlavně v otevřenejch RPGčkách, chci se sám očima koukat do dálky kam chci a ne tam najíždět myší aby se to zaostřilo, to je jak u blbejch.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
16. 6. 2014 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pidalin: S hloubkou ostrosti se fakt musí hrozně opatrně. Smysl má např. pokud ty jako hráč máš docela jasně určeno, na co se díváš (např. při míření přes mířidla je to zřejmě střed obrazu, v nějakém režimu studování detailů o nějakém objektu je to ten objekt atd.).
Ale při běžném pohledu na scénu, jak je vidět na screenshotech, je to nesmysl, protože mimo ostrost by mělo být to, kam se nedíváš ty - člověk. Hra pochopitelně nemá jak zjistit, jestli se dívám na monitoru na zaměřovač nebo někam úplně jinam.

Reklama
Reklama