mikamiho-horor-pro-ea-pouziva-unreal-engine-3
Novinka Mikamiho horor pro EA používá Unreal Engine 3

Mikamiho horor pro EA používá Unreal Engine 3

sleepless.

sleepless.

Reklama

V srpnu oznámené spojení Electronic Arts s tvůrci her Devil May Cry, Resident Evil či Killer 7 rozhodně nevěstí nic tradičního a to je samozřejmě dobře. Už od srpna je známo, že hra produkovaná Shinji Mikamim a řízená Goichim Sudou bude multiplatformová hororovka. Až nyní je však zjevné, že se této hry určitě nedočkají majitelé Wii, protože bude využívat Unreal Engine 3 technologie. A tak jak známo, zatím na Wii podporována není a zřejmě ani nebude. V úvahu připadají platformy PC, Xbox 360 a PS3, kde se určitě nějaký nový horor neztratí, zvlášť když jej mají na svědomí lidé, kteří buď dali podstatu označení survival horor (Mikami) nebo naopak herní svět šokovali už několikrát abstrakcí své tvorby (Goichi Suda aka Suda51).


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama