Zpět na článek

Diskuze: Might & Magic Heroes VII - dojmy ze hry

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
14. 9. 2015 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Moor8: S tím příběhovým maglajzem souhlasím, dodnes mi z her není jasné, jak pětka navazuje na čtyřku a šestka na pětku. Jestli vůbec nějak. Z pětky jsem měl pocit, jako by to byl restart.

Moor8
Moor8
Level 1 Level 1
14. 9. 2015 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za recenzi, vzbudila ve mně naději. Snad se nejedná jen o PR článek. Velice vítám návrat 8 surovin, i když se nejedná o ty klasické. Také záleží, jak budou dostupné a jak bude fungovat směna. Aby se nestalo, že jedné bude nedostatek a člověka to zaseká. Trochu ve mně budí neklid převzetí stavby budov ze čtyřky, to jsem na ní považoval to nejhorší. Takhle je teď šance, že i když člověk dobude hrad své frakce, tak jednotky nemusí sedět.
Také mě mrzí ztráty konverze hradů. Nemyslím si, že to bylo až tak špatné. Šel bych spíše cestou větších nákladů na konverzi, aby to nebylo zase tak časté. Například konverze je možná až po týdnu vlastnění hradu, popřípadě může týden trvat a po tu dobu v něm nelze stavět, verbovat a ani z něj nejdou daně. Po konverzi by mohl být na první úrovni rozvoje atd.. Také by se mi líbilo, kdyby konverze hradu měnila i oblast. Například po konverzi ze strany nekromantů by v oblasti odumřela vegetace. Teleportace zase odbourala takové to přetahování, kdy se hráč vydal doprava a nepřítel přijel zleva, když se hráč vydal vlevo, nepřítel přijel zprava. Tedy doufám, že nějaká možnost tu bude, například formou specializace, jako byla v H3.
Také bych nechal jistou formu kradení dolů nepříteli. Například pokud by hráč chtěl nějaký důl v nepřátelské oblasti, tak by na něj najel a zanechal tam minimálně 25 jednotek. Pak by mu důl zůstal i po odjetí s hrdinou. Tím by odpadlo zabírání dolů s hrdinou bez armády.
Další možností je přidání vesnic a měst do oblastí. Oblast by kontroloval hráč, co vlastní hrad, který by fungoval, jako do teď. Ale za vesnice a města v oblasti by plynuly extra peníze. Mohly by se i vylepšovat a obsadit by je šlo s 50 jednotkami vesnici a se 100 jednotkami město. Ale to už jsem se trošku rozjel v úvahách.
Důraz na příběh vítám, například trojka ho měla parádní. Od H5 se původní mytologii začali vzdalovat a teď mi přijde, že je v tom maglajz. Docela bych uvítal i restart mytologie. Obliba kampaně v H6 nebyla ani tak dána dobrou kampaní, jako spíše naprosto odfláknutými singl mapami.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
15. 9. 2015 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Vidím, že ostatní v tom mají maglajz. H1 až H3 se odehrávají na planetě Enroth, po jeho zkáze (ke které se směřuje v datáči pro H3) se přeživší přemísťují na Axeoth (H4). Tím končí originální universum. Ubi si rozjelo úplně nové, svět zvaný Ashan, kde se odehrávají H5-H7. Chronologicky nejdříve je to H6 odehrávající se v době vlády Sokolů (Gryfové jsou pouzí vévodové), následuje H7 (vymření Sokolů a nástup Gryfů na císařský stolec) a až poté H5 (kdy je Nikolaj poslední z gryfích panovníků a nastupuje Elisabeth z rodu Chrtů a následně Freya z rodu Jednorožců).

Kdyby jsme to vzali i s ostatními hrami, pak je to H6 (564 YSD), MM10 (575 YSD), H7 (853 YSD), CoH (929 YSD), H5 (969-973 YSD), DM (989 YSD).

EDIT: Hm, teď jak se tak dívám, tak Monte Karstark už tam hodil nějaké dobré odkazy.

Monte Karstark
Monte Karstark
Level 1 Level 1
14. 9. 2015 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

H1 až H4 se odehrávají ve starém světě. Od H5 do současnosti se vše odehrává ve zcela novém světe Ashan.
Tady najdete pěkný přehled celé historie Ashanu, včetně draků a frakcí které v ní žijí: http://static14.cdn.ubi.com/0004/prod/images/141030_Games_Timeline/H7_Timeline_Full.jpg
A tady je chronologické seřazení jednotlivých her: http://static14.cdn.ubi.com/0004/prod/images/141030_Games_Timeline/H7_Timeline_Full.jpg

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
14. 9. 2015 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Moor8: Kde jsi zjistil že Ashan je Enroth v minulosti? Podle všeho co můžu najít je to úplně nový svět...

Vojta Dřevíkovský
Vojta Dřevíkovský
Level 1 Level 1
14. 9. 2015 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Moor8: Děkujeme za pochvalu, nicméně se nejedná o recenzi. Zhodnocení hry, až vyjde, si budeš moci přečíst začátkem října.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
15. 9. 2015 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tomas.hluchnik: Sokolové a Gryfové jsou rody. Původně byla Svaté říše rozdělena na lidské klany, které sjednotil Ronan I. Sokol, hlava Sokolů, a jmenoval se císařem. Tím založil Sokolí říši. V§dci zbylých původních lidských klanů dostali titul vévody a svá území spravovali jako vévodství (např. Chrtí, Vlčí, Jednorožčí). Posledním z klanů, který se podrobil až Ronanovi nástumci Brianovi byli Gryfové, kde se Ištván Gryf stal prvním vévodou. A jeho potomci jsou z dynastie Gryfů (tedy hlavní hrdinové všech základních kampaní u H6, u H7 to bude vévoda Ivan a u H5 to byl král Nikolaj). Toliko stručně k historii Svaté říše, která ve hrách vystupuje jako frakce Haven (Azyl).

Jenže lidé nezaložili jen jedinou říši. Kromě Svaté říše (tj. Sokolí říše a později Gryfí říše, to zrovna podle toho, která dynastie tam vládla) vznikl ještě na jihu svaz Sedmi měst, ovládany mágy. Ti si prošli občanskou válkou (kvůli pohledu na nekromancii) a rozdělili se na Stříbrná města (frakce Akademie z H5) a nekromanty z Hereshe (Necropolis z H5).

Kromě lidských států existují i státy ostatních druhů, tj. elfí Irollan, trpasličí Grimheim, nagská Hashima (čili Lotosová říše). Orkové, kteří vznikli na základě pokusů mágů ze Sedmi měst napumpovat lidi démonskou krví, nemají jednotný stát, ale jejich kmeny osídlily ostrovy Pao, stepi Ranaaru a poušť Sahaar. Temní elfové vznikli odštěpením od normálních elfů a přijetí draka temnoty Malassy místo tradičního elfího draka Sylanny.

Démoni jsou speciálním druhem, neboť nebyli stvořeni primordiálním drakem řádu Ashou (stvořitelkou ostatních druhů a matkou dračích bohů), ale jejím bratrem, drakem chaosu Urgashem. Díky oběti mága Sar-Elama, který se jako jediný smrtelník dočkal povýšení na boha, tzv. sedmého draka, jsou uvěznění v jádru planety Ashan, zvaným Sheogh.

Aminux
Aminux
Level 1 Level 1
15. 9. 2015 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ad vidcast - proč máte ten zvuk u těch vašich pořadů tak potichu?!

Moor8
Moor8
Level 1 Level 1
14. 9. 2015 19:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: myslím si to. Netvrdím, že mám 100% pravdu. Tak jsem si to zapamatpval, jak vycházely jednotlivé díly. H1 až H3 se odehrávaly ve stejném světě, který byl na konci datadisků zničen. H4 se pak odehrával v jiném světě a když H4 propadly, tak se děj dalších dílů navrátil do světa H3, ale do minulosti. Proto jsou tam jednotlivá vévodství, jako Jelení, Býčí, Gryffí atd.. Tyto jednotlivá vévodství má jednou sjednotit právě to Gryffí a vytvořit tak Gryffí říši z H3. Navíc v H3 až H7 se objevují stejní hrdinové. Třebas sandro byl v H3 i H6. Nebo Charna a Moander, kteří byli minimálně v H3, H6 a H7

Ale nemám to podloženo, vychází to z mé paměti, jak jsem hrál v průběhu let nové díly.

Piraten
Piraten
Level 1 Level 1
15. 9. 2015 21:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tomas.hluchnik: "vnímám to jako ztrátu času, když tam není žádné "poselství", cíl, za kterým bych šel"
A ja som si myslel, že cieľ akejkoľvek hry je zabaviť hráča... Tá doba sa ale mení...

Moor8
Moor8
Level 1 Level 1
14. 9. 2015 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vojta Dřevíkovský: Rádo se stalo a omlouvám se za mystifikaci. :)

@Mitsurugi: H1 jsem nehrál. U H2 se příběh točil kolem boje dvou bratrů o nástuonictví. H3 přišlo s rozsáhlým a spletitým příběhem zákulisních intrik, které vedly až k rozbití světa. H4 se pak odehrávalo v novém světě, kam přes portály unikli přeživší a proto byly i hrady spojené. H5 se mělo odehrávat ve světě H3, ale dávno před událostmi, do toho se zapletli dračí bohové a H6 by měla být asi po ději H5, ale přímo na děj nenavazuje. K dračím bohům přidala i boj mezi stvůrami bez tváře a anděli a celá mythologie je děsnej maglajz nelogických věcí. A teď tam ještě zamotají císaře. kde sakra byl v minulém díle?

Reklama
Reklama