Microsoft téměř jistě nestihne plánovaný termín akvizice Activisionu. Americká FTC počítá se závěrečným líčením až na srpen
i Zdroj: Blizzard / Diablo Immortal press kit
Byznys Novinka Microsoft téměř jistě nestihne plánovaný termín akvizice Activisionu. Americká FTC počítá se závěrečným líčením až na srpen

Microsoft téměř jistě nestihne plánovaný termín akvizice Activisionu. Americká FTC počítá se závěrečným líčením až na srpen

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

11. 1. 2023 12:24

Americký antimonopolní orgán Federální obchodní komise zveřejnil časový harmonogram jednotlivých líčení v otázce žaloby podané kvůli akvizici Activision Blizzard ze strany Microsoftu. K závěrečným jednáním by mělo dojít až na začátku srpna. Téměř jistě tak nelapne původní plán Microsoftu, který chtěl mít akvizici zkompletovanou do letošního června.

Reklama

  • Podle plánu FTC závěrečná slyšení v otázce akvizice Activision Blizzard začnou až v srpnu
  • Microsoft tak prakticky jistě nestihne nákup uzavřít v plánovaném termínu do konce fiskálního roku

Americký gigant chtěl mít hotovo do konce aktuálního fiskálního roku, a cíl zmiňoval loni v listopadu CEO Activisionu Bobby Kotick. Podle magazínu GamesRadar kladl tehdy Kotick důraz na to, že by nákupu nemělo výrazně překážet vyšetřování orgánů Evropské unie. Problémy ale nakonec přišly spíše z domovských Spojených států, kde proti akvizici vystupuje FTC.

Slyšení mají 2. srpna teprve začít. Je tedy dost dobře možné, že budou trvat další týdny nebo měsíce. Teoreticky by k finálnímu rozhodnutí nemuselo dojít ani v letošním roce, což by pro Microsoft a Activision byla nepříjemná zpráva.

Oznámení o nákupu v hodnotě 68,7 miliardy dolarů, tedy dosud zdaleka největšího v historii herního průmyslu, přišlo téměř přesně před rokem. Konkrétně 18. ledna. Vysoce postavení manažeři obou firem od té doby opakovaně tvrdí, že jsou si uzavřením nákupu jisti. Postupem času ale proti akvizici vystoupilo několik antimonopolních úřadů z celého světa. Akvizici se také snaží nepřímo zabránit konkurenční PlayStation.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google
Reklama
Reklama