maxis-opousti-nekolik-tvurcu-simcity
Novinka Maxis opouští několik tvůrců SimCity

Maxis opouští několik tvůrců SimCity

Marek Švrkala

Marek Švrkala

Reklama

Se společností Maxis, která stojí za sérií SimCity, se rozloučila trojice důležitých vývojářů a založila vlastní nezávislé studio Jellygrade. Maxis se tak bude muset obejít bez Oceana Quigleye, kreativního ředitele vývoje SimCity, Andrewa Willmotta, projektanta simulace, a Dana Moskowitze, hlavního tvůrce hratelnosti.

Ihned se tak rozzuřily spekulace, jak velkou roli v odchodu klíčových lidí sehrálo nepovedené spuštění SimCity. „Upřímně si myslím, že bych odešel nehledě na to, zda byl start SimCity v EA hladký nebo obtížný. Bylo to vlastně moje třetí SímCity, dělal jsem SimCity 3000 a SimCity 4 a tohle nové SimCity,“ řekl Polygonu Quigley a pak přiznal, že byl ze startu této budovatelské strategie rozladěný.

"Ze zpackaného startu hry, jíž jsem věnoval tolik péče a vášně, jsem byl zděšený."

„Ze zpackaného startu hry, jíž jsem věnoval tolik vášně a pozornosti, jsem byl zděšený. Díky tomu se mi Maxis opouští lehčeji, opustil bych ho ale tak jako tak,“ upozornil znovu Quigley. A kam tedy povedou další kroky tohoto vývojáře a jeho kolegů?

Trio vývojářů pracuje ve studiu Jellygrade na simulaci z dob formování planety Země pro iPad. „Je v počáteční fázi vývoje, aktivně pracujeme na enginu simulace. Už se moc těším, až ho budeme moci představit. S dotykem a simulací kapalin můžete udělat spoustu zajímavých věcí,“ uvedl Quigley a zdůraznil, že podobný titul by v Electronic Arts vzniknout nemohl.

Vývojář, jenž si novou výzvu užívá, pak ukázal první 2D nákres vulkánu, z nějž teče láva. Těšit se můžeme i na pohyb vody, kamení a manipulaci s nimi, vše by přitom mělo vycházet ze skutečných vědeckých poznatků. Pokud vás nápad zaujal, sledujte blog hry.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama