Zpět na článek

Diskuze: Mass Effect 2

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

marcodv
marcodv
Level 1 Level 1
2. 7. 2010 08:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelot_: dik za rady....už se na to těšim...;-)

marcodv
marcodv
Level 1 Level 1
1. 7. 2010 18:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jednicku sem hral prave stylem "dva oblibenci, ostatni v pozadi"...opravdu je to problem v dvojce?

Angvard
Angvard
Level 1 Level 1
24. 2. 2010 21:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak se přesně použije save z prního dílu na ovlivnění dvojky? Hra se sama zeptá jestli nemám save nebo se musí někam nakopírovat? Zrovna jsem dohrál jedníčku, tak se raději ptám dopředu.

FeliX_the_Cat
FeliX_the_Cat
Level 1 Level 1
21. 2. 2010 02:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo, eeee... Dan Vávra na vrub Dragon Age psal glosu, to nejde přímo nazvat recenzi... :)

headd
headd
Level 1 Level 1
13. 2. 2010 12:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jeste doplnim, ze ME1 bych hodnotil za 95%.
Jednicka je teda daleko lepsi, jak dvojka.
Jinak plne souhlasim s nazorem FeliX_the_Cat.Anderson je tam jen jako aby se nereklo a rada taky(zachranil sem v ME1 radu a andersona dosadil do ni a kro jednoho rozhovoru s nim je tam uplne na nic).Proc neni volnej pohyb po citadele v prezidiu a proc je citadela tak silene oklestena?Proste nedodelana hra pro davy svatecnich hracu, ktera ma je jeden ukol:Vydelat co nejvic prachu.
Smutne, ze se k tomu snizilo i BIOWARE.

_Thorus_
_Thorus_
Level 1 Level 1
11. 2. 2010 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S hodnocením pro Mass Effect 1 jako 10/10 rozhodně souhlasím. Ale že dáte maximum i dvojce? Pro mě je takových 7-8/10. Většinou z důvodů, jež tu popsal už FeliX_the_Cat :-/ Jsem zvědavý co provedou s trojkou... doufám že aspoň tam budou pořádně vidět následky rozhodnutí v předchozím díle, nebo dokonce v jedničce (Rachni Queen a tak). Protože dvojka byla ovlivněná jen tím co jsem udělal s Councilem a co se stalo Wrexovi...

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
7. 2. 2010 13:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

řečeno bylo mnohé, s hodnocením hry souhlasím, jediné co mě opravdu trcohu mrzí a podle mě by to neměl být problém doladit, je navigace v menu. Ted dvojklik a rolování, zvlášť, když si pročítám enciklopedii a pokaždé musím najet na "vybrat". No, je to iritující. Potom taky systém vázbroje a zbraní - parádní je jak si můžete navrhnout a vybarvit svou zbroj, vylepšovat zbraně atd. atd. Jenomže musíte vždycky oběhat celou loď - zaskočit do laborky, ježiš pak ještě do svý kajuty, mrknout do strojovny :) Ne, vyloženě mi to nevadí a je to takové realističtější, ale stejně bych kolikrát uvítal možnost prostě zmáčknou "i" a všechno si poladit v jedné obrazovce. Jinak je kajuta a třeba i mazlíčci výborná věc a oceňuju to.

MRX
MRX
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PlayStation
5. 2. 2010 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já se jen musím smát tomu, že pořád tolik lidí píše, že je ME 2 FPS. To vážně nevím, co tak zkratka znamená?
A co se týče hádek jestli to je RPG nebo není, tam je to složitější. Záleží, co si pod tím kdo představuje.
Myslím si, že Bioware hodně poslouchali názory hráčů, co se jim na jedničce nelíbilo a podle toho upravili dvojku.

Xspy
Xspy
Level 1 Level 1
4. 2. 2010 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

[17:42] Meon: Mass Effect 2 dohrán, pro mě zklamání roku
[17:43] MY: Ale :DDD ... Já na to furt nemám čas :)
[17:43] MY: Bude 3 díl ? ( otevřený konec ? (
[17:44] Meon: jj, je to trilogie. za dva roky, ale už to jde mimo mě. je to něco úplně jiného než jednička.
[17:44] MY: Za 199 prodávají KOTOR 2
[17:44] MY: Hmmm , akční ? ... přímé ? ....
[17:44] MY: A jezdíš tam taky ještě po planetkách ?
[17:46] Meon: Ne, žádné RPG, trapné probíhání koridory, žádné vozítka, prostě tě animace vyhodí na startu, prostřílíš se na druhý konec koridoru a tam zase animace. nic víc.

[17:47]MY:Cože ? bez vozítek ?
[17:47]MY:já čekal víc druhů ....
[17:47] Meon: 90% hlavní dějové linie tvoří nábor členů teamu, pak proběhnou dvě mise a hra končí ..... nechápu jak to může mít 97% hodnocení. není to hra,ale interaktivní film ! Finální mise z 70% jen sleduješ videa a občas si vystřelíš. tragedie
[17:48] Meon: ten Kotr zkusím, vypadá to zajímavě.
[17:49] Meon: ve hře je munice, tragedie je že si ji nemůžeš vzít sebou před misí. Takže místo akce musíš pobíhat po mapě a hledat vypadnuvší zásobníky, které samy od sebe mizí. Hrůza, jako sniper máš 8 výstřelů a jeden zásobník je jeden náboj.
[17:51] Meon: protože ve hře NENI inventář !!! tak tam nejsou ke sbírání žádné věci, trapně sbíráš jen peníze.. Vozítko se nekoná, všude tě doveze/odveze animace. trapas, opravdu jsem něco tak zjednodušeného nečekal. Ne od Bioware.
[17:53] Meon: největší hrůza je změna zbraní, standardně máš u sebe čtyři. pokud si je chceš během akce změnit, musíš najít "mobilní" zbrojnici kde to jde. Prostě na všech misích kde budeš se nějaká taková skřín najde. Prostě výsměch, dohrál jsme to jen z úcty k jedničce.
[17:55] MY: JJ KOTOR je stará klasika .... takový SW předchůdce Mass Efectu 1
[17:56] MY: Jo to jsem si všiml hacknu terminál a ...... krtedity :/ ok jdu dál kredity , dál lékárnička :(((

aqwarty
aqwarty
Level 17 Level 17
3. 2. 2010 09:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jeste jsem tedy nedohral a trochu lituju, ze nebylo neco jako demo. Jinak bych ani nevlozil dvd do mechaniky. Ta hra je opravdu uplne obycejny FPS se zajimavym pribehem.
Ovladani je z nejakyho duvodu hrozne pitomy - proc nemuze hlavni hrdina klekat?
Proc je to cele rozsegmentovane na lokace? Jasne, i v ME1 se hra loadovala, kdyz jsem jel vytahem, ale hrala tam pekna hudba, poslouchal zpravy a bylo to interaktivni... zatimco tahle me kazdou chvili prerusuje loading do nove lokace. To mi tezce vadi. Nic proti konzolim, ale v tuhle chvili bych je zakazal.

bthacek@gmail.com
bthacek@gmail.com
Level 1 Level 1
1. 2. 2010 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dvojka dohraná, jen jsme neměl savy do jedničky, kterou nikde nemohu najít :-( trošku jsem se stěhoval v posledních dvou letech a tak se ztratila v propadlišti dějit. Řekl jsem si, no co naplat budu to hrát jak to je .... ALE některé "defaultní" rozhodnutí mi opravdu, ale opravdu nesedí, tak jsem vyrazil do obchodu pro jedničku a ejhle, ONA NENÍ ... asi toto považuji za největší vadu :-D :-D :-D

Helgi
Helgi
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
29. 1. 2010 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak hotovo. Všichni zájemci a fanoušci pozor! Tahle hra vás doslova chytne a nepustí - už týden jen sedím a hraju! Za sebe 10/10. Výborně Bioware!

Inquisitor_
Inquisitor_
Level 1 Level 1
25. 1. 2010 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drom: O tom nic nevim, moje sberatelska uz je na ceste aby to do patku stihla :-)

Drom
Drom
Level 1 Level 1
25. 1. 2010 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

EA se zase ukazal spolehlivost.. Sberatelska edice vyjde az v pondeli. To by do toho clovek kopl.

Bluemann
Bluemann
Level 1 Level 1
25. 1. 2010 16:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co se hw nároků týče,splňuji takřka do puntíku doporučené nároky,hru mam nastavenou na snad tu nejvyžší možnou kvalitu a hejbe se mi to dokonce o něco lépe než jednička u které mi někdy spadly fps okolo 20(čili taky to nebylo nic hroznýho).Xbox 360 ovladač bohužel podporován není,doufám že to vyřeší nějakej patch třebas...

Satyrko
Satyrko
Level 1 Level 1
25. 1. 2010 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neviete niekto ako je to s importom postav z CZ verzie od CD projektu? Funguje alebo treba mat anglicku verziu.
Dik vopred!

Ocelot_
Ocelot_
Level 1 Level 1
25. 1. 2010 15:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kRuG.cZ: Mám to samé....ted jestli to je schválně nebo omylem...

pokr_
pokr_
Level 1 Level 1
25. 1. 2010 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Shepard zemže až na začátku dvojky. Akorát když necháte radu žít, tak přijme mezi sebe člověka a máte na výběr jestli Kapitána Andersona a nebo vyslance Udinu.

Kronos.Deret
Kronos.Deret
Level 1 Level 1
25. 1. 2010 08:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Obcas mi dela prolem se zdejsimi recenzenty souhlasit, casto se spis klonim k nahledu Yatzhee-ho z NoPunctuation (Az na EvE online)

ale v pripade Mass Effectu se proste musim priklonit k mainstreamu. Je to skvela hra, vypada nadherne, zni nadherne, na kazdem koute me prekvapi, scenar je super. Je to jedno z nejlepsich scifi za poslednich atsepicnu 5 let. Neni to blabol, ale vetsina technologii stoji na logickych zakladech (Kontrola gravitacniho pole je skutecne budoucnost vedy i technologie LHC rulez :)

Jednoduse sedel jsem u ni cely vikend, a sotva jsem dal cely tym dokupy. Bavil jsem se zatim kralovsky, prestrelky a fyzika jsou jednim slovem BOZI. Dialogy chytlave, zapletky prilis neokoukane.
Za me 10 z 10

Robotron3
Robotron3
Level 1 Level 1
25. 1. 2010 06:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mass Effect 2 do každé rodiny :) Mistrovska recenze, diky...

Ja hraju prave jednicku, a ac jsem tomu ze zacatku neveril, ted mi dela i problem odtrhnout se od pocitace a jit do prace, ach jo :( A co teprv az prejdu na dvojku... To nechci videt...

fero490
fero490
Level 1 Level 1
18. 8. 2010 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dnes my konecne prisiel Mass Effect 2.

NEkrom4nT
NEkrom4nT
Level 1 Level 1
16. 6. 2010 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hlavakrk (centrum.cz): aspon je na tech planetach nejakej rozdil, kcemu bylo jezdeni makem kdyz si zasel do stejny zakladny nebo stejnyho tunelu

FeliX_the_Cat
FeliX_the_Cat
Level 1 Level 1
21. 2. 2010 01:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Silverback>>

Ano, byl jsem schválně lazený útočněji, ale myslím, že takové terno to zase nebylo. Trošku škoda, že jste mé reakce četl od konce. Ale já jsem za Vaše reakce rád, upřímně. Můžem to spolu probrat a něčeho se dopracovat, kéž by si vašeho příkladu brali jiní.

Vyjádřil jsem jasný nesouhlas s recenzí, nelibost co se s dříve seriózním plátkem stalo a pak vzdychal nad tím kam BioWare míří.

Pochopitelně, debata z očí do očí je lepší... text si hodně lidí vykládá podle své momentální nálady. To je známá věc. (Odpověď... "hm", je toho jasným důkazem.)
Možná vás překvapím, ale vytvořil jsem už bezpočet postav a vím jakou práci dá zodpovědná tvorba. Prošel jsem si už dost období a jedno z toho byla i doba, kdy jsem si myslel, že svět nedokáže přijít s novým nápadem. Všude jsem viděl něco vykradeného. Já toho mám docela dost načteno, nasledováno i odehráno. V hodně věcech vidím podobnosti a úplně nesnáším, když někdo tvoří hru podle knihy a není schopen mít dost úcty k autorovi. (Zaklínač a pan Sapkowski, například... měl jsem možnost to slyšet i z jeho úst... a čekám na to pokračování, co teď má vyjít.) I v hudbě a divadle mám určité praktické zkušenosti... ne, nechci tady dojímat, jen vysvětluji, když jste napadl mou osobu. :)

Takže, nebojte, že bych nedokázal ocenit postavy z ME, jako Garrus, Tali, Grunt nebo Than. ;)

To co vidím já... je nedodělanost MEII. Nevím jestli se na to prostě vyfláknuli nebo nepotřebovali řešit, ale ta hra by šla udělat mnohem lépe - dotáhnout a pak by si třeba vysoké hodnocení zasloužila. Myslíte si, že MEII měl dobrý scénář? Postavíte ho vedle Dragon Age a mluvíte o dobrém scénáři? Já DA hral dvakrát jen proto, že jsem měl pocit, že jsem to dohrál jako idiot. Hra za jakoukoliv postavu byla jedinečná a jiná, navíc všechny provázány. Tohle se mi u žádné hry nestalo. Žádnou jsem nehrál podruhé, protože mám dobrou paměť a hraju kvůli zážitku. ME II jsem přeletěl, nikdo mi neumřel (pro ty co milují RPG to musela být brnkačka... pár vylepšení, to není RPG. Předem dané hovory nejsou budování vztahů. Jen jedna možnost tam je, najít si frajerku. Ocenil bych to, že když jsem nechal Jack, tak už se mnou nepromluvila... posilala mě do... :) ) Pak uvíznete ve světě, kde můžete jen těžit suroviny nebo opakovat stále stejné rozhovory. Nee, ME je dobrá hra, ale aby si zasloužila známku legendy? Neblbněte dámy a pánové. :)

Ano, máte naprostou pravdu... jednička byla podle mého vkusu krátká a ke konci průhledná. Dvojka je krátká a průhledná po celou dobu. Koukněte, příjdete za Andersonem, pokecáte... a přibudou mu jediné dvě možnosti kecání navíc, v určitý čas. Jedno téma je setkání s Ashly a druhá, když mu řeknete, že jste narazil na Getha, který se chová přátelsky. Nic víc. Pak tam jen stojí opřený o zábradlí a můžete s ním mluvit pořád o těch samých věcech a v takové časové smyčce uvíznou všechny postavy, navíc vaši parťáci nemají dodělané finální rozhovory a pak se zaseknou. Mimochodem, to jste si nešimnul, že všechny rozhovory jsou spjaty s hlavní dějovou linii? Nic navíc. Dozvíte se to co musíte, aby jste mohli na misi. To takový DA, kde můžete rozebírat své vztahy se všema v partě... a co víc, jejich reakce se měnily podle situace a doby. nebo podle vašich činů a odpovědí. Já jsem dost všímavý, to se nebojte. Konec ME jsem hrál 6x, protože mě zajímalo, zda jsem udělal chybu a nešlo posádku Normandy zachránit. Pořád starší a starší save, jak jsem zde myslím psal. Ovšem daň za živou partu byla asi ztrata poloviny posadky. (jak mě mrzela ztrata Gabby, poddustojnice... nebo kuchaře, kteremu jsem nestihl dat ty potraviny, ktere jsem už u sebe měl. Tohle byl jediný úkol, který jsem neudělal. Už nešel. :)

Když jsem Vás nepřesvědčil o svých schopnostech a úmyslech, tak snad alespoň v tom, že nejsem povrchní hráč. Ovšem ME II je povrchní hra. A právě ty zkušenosti mě k tomu vedou...

...asi je to daň za to, že vyšla těsně po Dragon Age. Nebo je to ta komerce, která nám ničí skvělé tituly. Zažil jsem to u mnoha věcí a mnou zmiňovaný G.Lucas, který se nám místo pochopení zapříčil a vyjádřil se, že už celovečerní filmy točit nebude, to je jeden z mnoha. Ví každý, kdo viděl úpadek Star Wars. Ví každý, kdo vidí ty rychlo kvasící hry na motivy filmů.

I Vám krásný den.

Xspy
Xspy
Level 1 Level 1
16. 2. 2010 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesně tak , až čas ukáže zač ME2 stojí . Pravdou je že styl který ted´razí kdysi božští Bioware ( dnes s Dragon Age , ME2 ) se mi také nepozdává .
komerční úspěch to dozajisté bude ale můj vkus je jinde. Klony akčního Gears of War zrovna nemusím a je otázkou zda je ME2 něčím víc . Mezi RPG ME2 už nepočítám , spíš patří mezi znovuzrozené interaktivní filmy/koridorovky .

McJabbo
McJabbo
Level 1 Level 1
14. 2. 2010 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FeliX_the_Cat: Včera jsem dohrál ME2. Takhle hluboký, filmový a intenzovní zážitek jsem ještě u hry nezažil. Respektuji tvůj názor, ale zároveň je mi tě líto. Tahle hra JE fenomenální. Způsob vyprávění JE revoluční. Vztah který si vybuduješ ke členům týmu JE opravdový a intenzovní. A vývoj postavy tam je, já nevím co pořád brbláte - vždyť je tam opravdu velká spousta schopností ve kterých se můžete rozvíjet, nehledě na to, že s každou postavou kterou přiberete do týmu získáváte přístup ke speciálnímu výcviku! Zbraně můžete vylepšovat a zdokonalovat, stejně jako samotnou loď. Co proboha ještě chcete?? Já jsem si svůj charakter vypiplal přesně podle svých představ - jak po psychologické tak po té dovednostní stránce. Ty ne? Tak to jsme asi každý hráli úplně jinou hru.

Další věc - žádná hra mě ještě nedonutila přemýšlet nad tím, jestli jsem doháje neudělal něco špatně, když jsem se rozhodl tak nebo tak. Protože už dopředu vím, že všechno co udělám se odrazí v třetím díle. Poslední část hry jsem zvažoval ze všech možných úhlů a SPOILER: protože musí zařvat 4 členové týmu, musel jsem si dobře rozmyslet jestli si celou poslední misi nezahraju znova. Nakonec ne, protože mi to přijde jako podvod. Prostě to dopadlo jak to dopadlo a uvidíme co přijde v dalším díle.

Jestliže si nedokážeme užít takhle velkolepé dílo, tak potom opravdu nechápu co jako hráč od hry očekáváte. Chápu, že 100 lidí 100 různých chutí, ale vážně - co vlastně chcete? Tahle hra měla všechno - vynikající vedlejší mise, mnohem delší herní dobu než jednička, propracované charaktery, úžasná prostředí, geniální systém rozhodnutí a zásahu do rozhovorů (hrál jsem za renegáda a občas jsem čuměl s otevřenou pusou co všechno si můžu dovolit), vývoj postavy, skvělý scénář, dokonce i ta těžba planet byla zábavná. Tak co ještě chcete?? Jestli jsem ochoten platit za hry, pak jsou to tyhle hry. BioWare mi dal za posledních pár měsíců víc než všechny ostatní studia za celý rok (mluvím o Dragon Age a Mass Effect 2).

Omlouvám se za výlev, ale právě jsem plný emocí po dohrání hry, tak jsem to musel takhle obšírně napsat. :)

Reklama
Reklama