„Malá aktualizace“ Deadlocku kompletně překopala základní mechaniky
i Zdroj: Valve
Deadlock Novinka „Malá aktualizace“ Deadlocku kompletně překopala základní mechaniky

„Malá aktualizace“ Deadlocku kompletně překopala základní mechaniky

Michaela Bartošová

Michaela Bartošová

Valve vypustilo do uzavřeného betatestu Deadlocku „malou aktualizaci“, která však ve skutečnosti mění základní mechaniky hry.

Reklama


  • Deadlock mění způsob získávání duší z trooperů, hráči je nyní musí manuálně sbírat z země
  • Healer troopeři už nehází heal, ale po smrti zanechají lékárničku pro 10% chybějícího zdraví
  • Patch přináší také rozsáhlé úpravy stability, které zasáhly většinu hrdinů

Uzavřená beta Deadlocku dostala další „malý update“, který však patří mezi nejzásadnější změny od spuštění testu. Valve kompletně přepracovalo ekonomiku lane fáze: troopeři už nedávají polovinu duší automaticky, ale obě části nyní padají na zem. Hráč si je musí osobně vyzvednout, což nutí postavy více přibližovat k akci a otevírá prostor pro agresivnější souboje v linii. Druhá část duší, která se dříve musela sestřelovat, zůstává viditelná jen pro tým, kterému patří.

Healer trooper navíc přichází o svou původní schopnost. Místo průběžného léčení nyní po smrti upustí lékárničku, která vrátí 10 % chybějícího zdraví všem blízkým spojencům. Mechanika tak připomíná systém orbů a healing globů z Heroes of the Storm a mění tempo i rizika laningu. Kromě creepů došlo také na téměř kompletní úpravy většiny hrdinů. Většina změn jsou drobné úpravy čísel, ale některé postavy dostaly výraznější zásahy, například Mirage nyní může ultimatní schopností skákat i na spojenecké objekty.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama