Zpět na článek

Diskuze: Letos si (zase) koupím Call of Duty

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
14. 11. 2013 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eirann: Asi si to neuvědomuješ, ale napsal jsi to opravdu kouzelně. Volný zkrácený přepis se zachováním původního vyznění: "Hra se ti líbí? Skvěle. Hra se ti nelíbí? Jsi idiot." A že nesnášíš, když někdo hodnotí hru? To fakt netuším, jak ses ocitl na webu plném recenzí her a komentářů čtenářů pod nimi :D

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
14. 11. 2013 17:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eirann: Ty to nechápeš, nadávat na CoD je životní poslání velké části hráčské populace. Oni si totiž myslí, že někoho přesvědčí.

@Tank_George: Vždyť Farmville vydělávalo miliardy a nevšimnul jsem si pěstování mrkve ve střílečkách :D

Firestar@email.cz
Firestar@email.cz
Level 1 Level 1
14. 11. 2013 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@NakasiPes (gmail.com): Tady má někdo 4gb a chtěl si to zahrát :D

Numerobis
Numerobis
Level 1 Level 1
14. 11. 2013 07:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je strašně dobře, že některá herní média dávají prostor i druhé názorové straně. Vypnout mozek (a nebo naopak zapnout v jiném režimu), to se taky počítá a proč se stydět za to, že hra, která mi to nabízí, se mi líbí, žéjo. Ale u těchto druhých pohledů by měl člověk brát v úvahu možnost, že budou totálně mimo. Nemyslím tím, že Ghosts jsou nutně zavrženíhodná hra: Ale inovace, ať už dobrovolná nebo "aby se neřeklo," je přece motorem dalšího vývoje her a mnoha dalších odvětví. Prodávat lidem v jiné krabici stále stejný produkt je zlodějna. Nevím, jestli je to případ součaných CoD, ale argumentovat tím, že kupovat furt to samý je vlastně OK, to je na pováženou.

HXXNXS
HXXNXS
Level 1 Level 1
13. 11. 2013 19:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Konecne nekdo, kdo ma koule na to se za cod postavit ;) Dovolim si odpovedet na otazku v cem je cod1 lepsi nez cod10. V SP v nicem naopak bych rekl, ze nejlepsi codka jsou MW 1, 2, 3 a i Ghosts se povedlo. Problem je MP, zatimco cod1 a 2 bylo ciste o skillu, o vsech dalsich cod se to rict neda. Zacalo to v cod4, kde se najednou obevily perky, killstreaky, lamomety, "pritahovaci noze", stun granaty a podobne blbosti. Skill hracu byl potlacen a hra zacala byt optimalizovana pro nooby. I to by tak nevadilo, stacilo by pridat neco jako skill mod (PROMOD v cod4), ale oni na to proste kaslou a radeji pradavaji veci jako cracked a podobne.

Byl jsem presvetcen ze si codG koupim, ale pak jsem kouknul na nejake video, kde behal obrnenej manik s nozem v ruce... moje okamzita reakce byla: Tak to FU! Je to skoda cod mam rad :(

preed
preed
Level 1 Level 1
16. 11. 2013 14:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ja patrim ku hracom ktorych CoD uz absolutne prestalo zaujimat,ked clovek bere CoD ako cisto multiplayerovu hru so zlym singlom,tak sa ta hra da aj celkom respektovat,nastastie casy ked kazda firma chcela mat vlastne CoD uz nie su a aj vychadzaju celkom dobre singlyplayer FPS (smiesne je,ze ich musia robit vychodoeuropania a Levine). Jedine co ma na CoD este pobavi je arogancia vyvojarov z Acitivisionu,nehram CoD ani Battlefield ale na Dice sa da respektovat aspon to,ze fakt chcu aby ich hra vyzerala super a tak aj vyzera,maju na to prachy,je to velka znacka ktora je v popredi. Na druhej strane je CoD najziskovejsia hra historie ktora sa pysi filmovym singleplayerom a vyzera hnusne,next gen v 720p low res textury a podobne,''next gen'' screenshoty ako je slnko pred hracom a slnecne luce idu z boku,najvacsi marketingovy tahak je pes a ta afera z 6gb ramky na pc uz ani nehovorim a este je CoD aj drahsia ako vsetky ostatne hry. CoD nemusi byt zla hra ked clovek od nej necaka co nemoze dostat ale koli tejto arogantnosti a lenivosti by som si to nikdy nekupil.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
14. 11. 2013 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seemslegit: Co je ti po tom jak utrácí svoje peníze?

EnterTheNameHere
EnterTheNameHere
Level 1 Level 1
14. 11. 2013 17:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eirann:
No on je trošku problém, že aby jsi si hru vyzkoušel, tak musíš vysolit nehorázné peníze s jistotou, že vracet se to bude obtížně, takže nakonec jsi vlastně rád, že jsi si CoD koupil a že to není zas tak špatná hra, která dělá kvalitně to, co jiné hry kopírují, byť levněji, ale zase nemají engine Quake III a tak zábavný multiplayer.

Extrajogurt
Extrajogurt
Level 1 Level 1
14. 11. 2013 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Eirann: My je řešíme, ty je zase meleš.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
14. 11. 2013 10:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Firestar (email.cz): Mluvil jsem o single playeru.

Lahva
Lahva
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
14. 11. 2013 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak to tu někdo psal.. Když kupuješ CoD, víš přesně co dostaneš. Stejně jako když přijdu do fastfoodu. Dostanu sice eklhaft, ale vím jak to bude chutnat a kolik toho bude. Když půjdu do restaurace, za stejnou cenu se najím možná líp, ale taky se můžu spálit. Tzn - plno lidí volí jistotu a komerci. Logicky.
Alternativy pro ostatní hráče tady jsou. A když se to kupuje? Se nedivím že lifrují jeden díl za druhým. By byli hloupí a dojit to budou klidně ještě dvacet let, když se to prodávat bude.

Ale docela bych bral, aby uvolnili SP zadarmo a MP zpoplatnily. Ty interaktivní filmy nebyly špatný :) Ale platit za tři-čtyři hodiny 1700 se mi nechce. Beru to ze svojeho pohledu, že mě takhle střižený MP nebaví.

davidjaho
davidjaho
Level 1 Level 1
13. 11. 2013 18:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vzásadě souhlasím s autorem článku a všechna čest že si kupuje každý díl. Mám rád první díl společně s United Offensive, druhý díl, celou sérii Modern Warfare a první Black Ops. Všechno jsou to kvalitní hry a jak sám autor psal Call of Duty už je žánr sám pro sebe. Tak proč ho měnit? Já sérii prostě beru jako střilečky u kterých se jde skvěle odreagovat a taky necítím potřebu to nijak měnit.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
13. 11. 2013 17:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tukal: To si jako myslíš, že veškerý výdělek z Ghosts půjde na vývoj dalšího dílu?

@Ondřej: Tak to nepodporuj :D

@Honza: A Blizzard patří Activisionu.

EnterTheNameHere
EnterTheNameHere
Level 1 Level 1
14. 11. 2013 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seemslegit: no, zřejmě jsem do toho nedal dost sarkasmu(-:
(lepší než předpokládat, že vlastně nikdo nic pořádně nečte)

HXXNXS
HXXNXS
Level 1 Level 1
14. 11. 2013 18:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@seemslegit: na 10 let stary engine dobry ne? :)

http://www.youtube.com/watch?v=_PpgxgGhGXA

http://i.imgur.com/zdtDDVy.jpg

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
14. 11. 2013 18:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: Spíš napsal: Když nemáš nic dobrého co bys řekl, tak drž hubu :D

Ta druhá část komentu je pravda.

Extrajogurt
Extrajogurt
Level 1 Level 1
14. 11. 2013 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nejsem hater, ale prostě nesouhlas

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
14. 11. 2013 09:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Firestar (email.cz): To si piš, že mám 4gb :) A stejnak mi to jede na plný pecky...

Firestar@email.cz
Firestar@email.cz
Level 1 Level 1
14. 11. 2013 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: Stojí hodně peněz v poměru k hrací době? To nevim na MW3 mám asi tak 200 hodin, to ti přijde málo za litr?

Orgh
Orgh
Level 1 Level 1
13. 11. 2013 18:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě, hlavní důvod proč spousta lidi nenávidí sérii CoD je způsoben tím, jak CoD negativně ovlivnila celkový žánr FPS stříleček. CoD jako jedna z prvních zavedla automatické uzdravování, 100%script kampaňí a filmovost ala Bay. Na tom by nebilo nic špatného ale bohužel CoD měl tak velkej marketingovej úspěch, že ho všichni ihned začali napodobovat a FPS žánr tím šel do kytek.

DigestorCZ
DigestorCZ
Level 1 Level 1
13. 11. 2013 18:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mám to v podstatě úplně stejně :-D

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
14. 11. 2013 09:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak trochu mi příjde, že se někteří hráči drží příslovím. Koupíš cedník - teče, zaletuješ - necedí ;). Je to pořád dokola, duležitá je hratelnost bla bla a když je dobrá, tak to zase nevypada jak bf4 a byť to vypadá velice dobře (PC, next gen), tak je to zase debilni blockbuster atd. Je to dobrý ale za ty hw požadavky? Bych to v recenzi hrozně zničil! Jako sry ale vyžadovat 6gb ram min. když si to vezme do 2gb? Je podle mého fail roku!

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
14. 11. 2013 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, není nic špatného na tom vydávat pořád "stejnou" hru (stejné herní principy), pokud tato hra funguje. Máš pravdu, že ne každá herní série se musí někam posouvat. FIFA je taky pořád fotbal, posun je v drobnostech.
Jenže pak je tu ta druhá strana - spoustu lidí už prostě nebaví hrát dokola to samé ale za nové peníze. Co se mění, když základní princip (skriptovaná dynamická střílečka) zůstává stejný? Mění se jen ty kulisy kolem. Novému hráči je to jedno, ten o tom neví a může pro něj být CoD 15 totéž jako pro nás kdysi CoD 1.
Prostě se těžko můžete divit hráčům, že je CoD přestává bavit - je tu kombinace tří faktorů:
1. Vychází příliš často.
2. Stojí hodně peněz (a ještě hůř v poměru k hrací době).
3. Nabízí málo nového oproti minulým dílům.
Takže si to prostě velká část hráčů rozmyslí - dám 1300 Kč za 4 hodiny zábavy, která vlastně bude stejná jako ta zábava z minulého dílu?
Samozřejmě, pokud to někomu nevadí a pořád ho to baví, tak proč ne. Článek je naprosto v pohodě jako subjektivní názor. Já jen Jardovi na oplátku popisuju možné protiargumenty druhé strany :)

Leckie
Leckie
Level 1 Level 1
14. 11. 2013 06:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V hPodu jste měli zajímavou a taky pravdivou myšlenku. Call of Duty je značka sama o sobě a není malá. Např. když lidi, co se hernímu průmyslu a hrám až tolik nevěnují, řeknou: "Hele, hrál jsi tu střílečku... jak se jmenuje? Je to něco jako Call of Duty!". Znám to ze zkušenosti, lidi prostě přirovnávají střílečky ke Call of Duty, resp. First Person Shooter = Call of Duty. Ta značka už je zažitá, lidem se líbí a těm, co se nelíbí, tak se nelíbí, souhlasím s Jardou s tím, že série od Infinity Ward se mi líbí o něco víc, než od Treyarchu. Hratelnost je dobrá a Multiplayer taky, jen by to chtělo trochu více se starat o servery a snížit počet cheaterů, který se ve hře objevují.

EnterTheNameHere
EnterTheNameHere
Level 1 Level 1
13. 11. 2013 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ad Multiplayer, ten se mi nezdá stejný jako co vidím v singlu z let's play co jste dnes natáčeli. Tedy alespoň podle toho, co TotalBiscuit natočil:
WTF Is... Call of Duty: Ghosts (Multiplayer), korekce, (Extinction Mode)
http://www.youtube.com/watch?v=AAgc43e-zp4
http://www.youtube.com/watch?v=5eBX7PgcFg4
http://www.youtube.com/watch?v=po62aXeveUs

Točil i ohledně Battlefield 4:
http://www.youtube.com/watch?v=amfn-4tDDoo
http://www.youtube.com/watch?v=aQl4gWVesm0

Reklama
Reklama