Lara je ve skvělé formě také na X360
Hardware konzolí Xbox 360 a Xbox One dělí desetiletá propast, přesto však nemusí být rozdíl v kvalitě grafického zpracování moderních her tak velký. K opravdu úctyhodnému výkonu se vybičovali vývojáři z Crystal Dynamics a vedle XOne připravili více než důstojný port Rise of the Tobm Raider také pro X360.
Jak vychází z věcné a velmi přesné analýzy lidí z Digital Foundry, portu sice chybí vyšší rozlišení, vyhlazování hran, nebo technologie TressFX pro věrné zpracování fyziky vlasů, všechno ale bylo ze hry odstraněno velmi pečlivě a s co možná nejmenšími dopady na kvalitu. Sami se ostatně můžete podívat na porovnávací video, ve kterém konkrétní scény vypadají takřka shodně, byť je stále velmi jednoduché určit, která z verzí je která.
Digital Foundry nicméně port hodnotí jako jeden z nejlepších v historii, a i když by se dal seznam chybějících, či zaostávajících prvků psát hodně dlouho, pořád musíme mít na paměti časový rozdíl, který obě konzole dělí. Pokud jste se tedy obávali koupě Rise of the Tomb Raider na X360 z toho důvodu, že byste přišli o část atmosféry, už nemusíte.