Kvalita herectví se v KCD II posunula, hlásí ze studia Warhorse
Jak se posunul motion capture a obecně kvalita herectví ve druhém díle Kingdom Come popisuje Petr Pekař, lead cinematic designer.
V rámci rozhovorů na magazínu Zing.cz mohla redakce vyzpovídat lead cinematic designera druhého dílu KCD. Řeč byla mimo jiné o vylepšení motion capture a implementace performance capture.
Jak se motion capture posunul od prvního dílu?
Dá se říct, že v rámci produkce prvního dílu jsme byli trochu garážová firma. Náš motion capture byl relativně malý a v mnohém improvizovaný. Pro druhý díl jsme se přesunuli do větších kanceláří, máme větší motion capture, mnohem víc, mnohem lépe rozmístěných kamer. To znamená, že je zaznamenávání mnohem přesnější. Odbourali jsme naprostou většinu technických problémů a mohli jsme se více soustředit na pilování hereckého projevu. Náš největší posun je v tom, že jsme implementovali performance capture, technologii pro záznam obličeje. To je něco, co posunulo kvalitu herectví, protože teď nemáme jenom záznam pohybu, ale i drobné nuance v hereckém projevu, které jsme dříve museli rekonstruovat.
Celý rozhovor najdete v článku na webu Zing.cz
Improvizované záběry bývají nejlepší. Petr Pekař popisuje, jak vzniká cutscéna pro KCD II
Přinášíme druhý ze tří exkluzivních rozhovorů.