KOS - vývoj hry pokračuje!
Tým LKG pokračuje ve své krvežíznivé akční plošinovce a snaží se každým dnem přilákat stále větší okruh publika už jen tím, že zveřejňuje novinky v podobě screenshotů a informací. Jak je na tom jejich hra KOS: Vzestup Vládce Qrepu nyní?
Jak jistě víte, tým LKG, který je na GM scéně teprve chvilku, pracuje už nějakou tu dobu na projektu nazvaném KOS: Vzestup Vládce Qrepu. Poslední dny zanechaly na hře opravdu velké změny. Pro osvěžení o co vůbec jde vám projekt trochu představím. Jedná se o 2D akční skákačku, kde je hlavním úkolem zachránit zemi před nepřátelským útokem z vesmíru.
Hráč bude moci hrát za čtyři hlavní hrdiny (Sam, Kéba, Akční Veronika a Ondra), kteří spolu bojují bok po boku v organizaci zvané KOS. Každou postavu si hráč může vyzkoušet v různorodých kapitolách, jež se odehrávají v několika lokalitách na planetě zemi. Postavy jsou samozřejmě plně připraveny a vyzbrojeny pro boj. Sam používá silnou brokovnici, Kéba kuši, Akční Veronika útočí jen pomocí několika druhů kopnutí a může běhat po zdech a Ondra má samopal nebo granátomet. Všechny postavy dále používají další možnosti, jak pořádně zavařit svým protivníkům.
Další novinkou byla zpráva o tom, že hráč se postaví vždy na konci každé kapitoly mocnému Bossovi. Kdo všechno bude tyto hlavní postavy zastupovat se musíme nechat od autorů překvapit - zatím jsou známy jen tři typy úhlavních nepřátel. Jsou to: Víťa, G-Wont a v závěru samotné hry samozřejmě Vládce Qrepu. Autoři dále slibují několik alternativních konců, přičemž na hráči bude, který si zvolí.
V tuto chvíli bychom mohli shrnout, že ambiciózní projekt týmu LKG má vše potřebné. Autoři však míří výše a tak pro hru slibují plnou českou lokalizaci, bohužel ochuzenou o dabing. Dále pak akční ingame scény, plno hudby a zvukových efektů. Nakonec i vydání hry v anglickém jazyce. Nutno také poznamenat, že si autoři hodlají upevnit komunitu kolem tohoto projektu i díky skvělým popiskám k projektu přímo na jejich stránkách, jako například zde.
Co dodat? Snad jen popřát týmu LKG zdárné dokončení tohoto velice nadějného projektu, který se určitě zařadí mezi nejočekávanější Game Maker akční plošinovky roku 2007.