Kooperativní akci Darktide čekají velké změny, autoři lákají na nové možnosti v profilaci postav
Studio Fatshark se nijak netajilo tím, že ve hře Warhammer 40,000: Darktide v době vydání chyběly některé prvky, mluvilo se také o jistých změnách, které se projeví až s odstupem času. Z poslední zprávy vyplývá, že brzy dojde k přepracování dovednostních stromů.
- Darktide nabídne pozměněné dovednostní stromy
- Hráči budou moci více experimentovat a najít si nový herní styl
- Změny by se měly projevit během října
Na skutečnost poukázal magazín PC Gamer. Zatímco nyní Darktide odměňuje hráče novým perkem každých pět úrovní, v rámci nového systému obdrží na každé úrovni jeden dovednostní bod, který bude možné investovat do aktivních či pasivních dovedností.
Recenze Warhammer 40,000: Darktide, kooperace, která se hodí do Game Passu
Kooperativní hry dostávají poslední roky dost zabrat. Osobně mi přijde, že v minulosti byl nával titulů, které vsázely na nutnou spolupráci více hráčů, opravdu masivní a spousta her to jednoduše nezvládla. Snaha napodobit úspěch Left 4 Dead se nepodařila žádné z nich, do dnes ale přežívá třeba Back 4 Blood nebo World War Z. Obě z nich mají prakticky identické zasazení do zombie apokalypsy, s trochu trhlými postavami a snahou zaujmout hráče alespoň hordami nepřátel.
Dovednostní strom každé ze čtyř hratelných postav bude obsahovat tři hlavní větve. Jedna bude reprezentovat styl, jenž je u postav k dispozici nyní, další dvě skrze nové dovednosti nabídnou alternativní možnosti v profilaci.
Autoři očekávají, že nový systém umožní zkoušet další herní styly a více experimentovat. Zároveň předpokládají, že hráči objeví novou synergii v kooperaci.
Během rozhovoru prozradili, že na těchto novinkách začali pracovat už před vydáním hry, do ostrého provozu se však nakonec dostanou s téměř ročním zpožděním. Dle autorů by se tak mohlo stát někdy během října.