Konzolový port APB bude rozdílný
Online multiplayerovka All Points Bulletin je momentálně v přípravě pouze na PC, kde má vyjít 2. července. Jak jsme si ale mohli nedávno přečíst, vývojáři „vyhodnocují možnosti pro konzolový port.“ Dnes hlavní designér tohoto projektu ze studia Realtime Worlds upřesnil své představy o konzolových předělávkách. Podle něj je nutné ke konzolím a PC hrám přistupovat rozdílně. „Když hrajete port z konzolí na PC, nebo naopak, tak obvykle není tak dobrý jako na původní platformě. Ve firmě jsme o tom diskutovali, APB bychom chtěli na konzolích v rozdílné podobně tak, aby se to na tyto platformy více hodilo,“ uvedl EJ Moreland.
Akce All Points Bulletin původně byla ve vývoji i pro PlayStation 3 a Xbox 360. „Vývoj začal se zaměřením na PC, když jsme měli dost prostředků na sestavení vlastního konzolového týmu, rozhodli jsme se věnovat vše PC verzi a udělat ji mnohem lepší,“ uvedl Moreland. „Z pohledu hráče, který paří na PC i konzolích, mám silný pocit, že by naše hra v této podobě nebyla životaschopná na konzolích. Chceme udělat pár věcí, aby byla více konzolová,“ dodal vývojář s tím, že hra přesto „nebude radikálně odlišná.“ Bohužel, zatím nesdělil, jaký je časový plán konzolových portů All Points Bulletin. Už na začátku prázdnin ale budeme moci tento nadějný projekt vyzkoušet na svých počítačích.