Komunita ARC Raiders přišla s nápadem, který by mohl změnit hru k lepšímu
Hráči ARC Raiders navrhují změnu, která by přinesla více překvapení a výrazně zvýšila znovuhratelnost titulu.
- Hráč navrhl týdenní změnu lootových zón, aby se předešlo stereotypním trasám
- Návrh získal podporu komunity, která chce méně předvídatelný gameplay
- Embark Studios už v minulosti reagovalo na feedback, takže není vyloučeno, že změnu zváží
Komunita ARC Raiders přišla s návrhem na změnu, který, pokud by jej Embark Studios skutečně zavedlo, by mohl zásadně změnit způsob, jakým se hra hraje. Hráč na Redditu jménem Ausrivo navrhl, aby se systém spawnování lootů na mapách každý týden měnil, místo aby zůstával stále stejný. Reakce hráčů na sebe nenechaly dlouho čekat a byly víc než souhlasné.
ARC Raiders využívá barevné zóny, žluté s průměrným lootem a červené s vysoce hodnotnou kořistí, které se po každém resetu nemění. Díky tomu se hráči rychle naučí nejefektivnější trasy a zápasy začnou být předvídatelné. Podle Ausriva by ale týdenní rotace lootových zón vrátila do hry prvek překvapení a znovu přinutila hráče mapy aktivně prozkoumávat. Část komunity totiž už pociťuje únavu z opakujících se situací, některé oblasti, jako například Reinforced Reception na mapě Blue Gate, se staly až příliš populárními a začátek zápasu tam často připomíná bitevní pole.
Rotující spawn zón by tuto rutinu narušil a každý týden by změnil dynamiku soubojů i hráčského chování. Týdny s náhodnými „hot spots“ by nabídly nové trasy, nové konflikty a méně předvídatelná setkání. Embark Studios se už v minulosti ukázalo jako tým, který komunitní podněty skutečně poslouchá, takže není vyloučeno, že se i tento nápad uchytí.