KOEI plánuje masivní expanzi své kanadské divize + Fatal Inertia info
Společnost KOEI oznámila, že na další měsíce a roky chystá poměrně významnou expanzi svého studia KOEI Canada, kde by mělo dojít k navýšení počtu zaměstnanců ze současných 30 až na 150-200. To všechno kvůli vývoji her pro next-gen konzole.
Tvůrci z divize KOEI Canada v současnosti pracují na svém prvním projektu, kterým je futuristický závodní titul Fatal Inertia pro konzoli PlayStation 3, jež by měl být jedním z launchových PS3 titulů.Společnost KOEI se rozhodla rozšířit svoji kanadskou pobočku z celé řady důvodů, zejména však kvůli schopnostem a potenciálu vývojářů v oblasti Toronta, kteří mají a do budoucna budou mít možnost měnit v rámci KOEI své pracoviště a podílet se na vývoji titulů v divizích KOEI v Evropě i Asii.Jeden ze zakladatelů KOEI Yoichi Erikawa (známý spíše jako Kou Shibusawa) pokládá Toronto za rušné město s kvalitním kulturním zázemím tvořeným mozaikou různých kultur, kde není nouze o kreativní vývojáře ať už se jedná o designéry, grafiky, zvukaře, programátory a další. Jak už je výše uvedeno, tak prvním chystaným titulem KOEI Canada je futuristický závodní titul Fatal Inertia pro konzoli PS3, jež se odehrává ve 23. století. Hra kombinuje různé druhy závodů (pouliční závody, demolition derby, rallye) v jeden celek, v němž soupeří dopravní prostředky bez kol, kterým vládnou fyzikální zákony.Základem celé hry je tedy logicky fyzikální engine, díky němuž se mohou hráči těšit na interaktivní prostředí, jehož zničitelnost hraje velkou roli v závodech. Kromě samotného závodění se totiž hráč bude muset s pomocí řady zbraní starat i o ztížení podmínek pro soupeře. Znamená to například střelbu do objektů v okolí trati, jež po svém zničení utvoří na trati překážku atd..Vznášedla ve hře je samozřejmě možné upravovat co se výkonu i vzhledu týče. K dispozici budou stovky různých součástí, jež po namontování změní vlastnosti vznášedla, což se týká například rychlosti, ovladatelnosti, výdrže a podobně.Závodit se bude v celé řadě single i multiplayer módů v mnoha vizuálně odlišných prostředích včetně kaňonů, ledovců, džungle, urbanistických oblastí a řady dalších. Každý z herních módů přitom před hráče staví jiné úkoly a rozhodně tak vždy nepůjde jenom o to, kdo do cíle dorazí první.