Zpět na článek

Diskuze: Kingdom Come se možná opozdí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

mav2red
mav2red
Level 1 Level 1
2. 3. 2016 10:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Máš recht, celkové náklady na hru se pohybují někde kolem 3 mil. liber, na Kickstarteru vybrali 1,2 mil. Finance však měli již před Kickstarterem, ke kterému se odhodlali hlavně z toho důvodu, že od hlavního investora kvůli pomalému vývoji další peníze nedostali. Tady už fakt nejde o zafinancování hry, o problémech bychom věděli. V tomto ohledu je hra v cajku. Otázka zní, kdy bude vývoj konečně (téměř po pěti letech) dokončen a kdy a kým bude hra vydána.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
2. 3. 2016 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mav2red: No počkej, na Kickstarteru se vybralo něco kolem mega a půl (dolarů), zbytek do 100 mega (korun), cvaká Bakala. A vydání hry ? Vždyť se Vávra holedbal, že to vydavatele nepotřebují..... Před rokem.

mav2red
mav2red
Level 1 Level 1
2. 3. 2016 10:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Jeho aktivity/ztráty vně studia vývoj hry neovlivní, na ten se vybraly finance na Kickstarteru. Vývoj hry je zafinancován, otázka zní, kdy bude tento vývoj zdárně ukončen a kdy a kým bude hra vydána.

mav2red
mav2red
Level 1 Level 1
1. 3. 2016 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: Souhlas. Myslím, že "problém s vydavatelem" je jen zástěrkou toho, že hru nedávají jak po konzolové stránce, tak po té počítačové.

Hlavně, že se Vrávora ještě minulý rok kolem E3 kasal s tím, že oni nejdou po proudu s velkými společnostmi, které mlží, slibují hory doly, ale pak svým slibům nedostojí. Jsem zvědav, zda-li se alespoň udrží svého předsevzetí nevydat do rukou hráčům nedotaženou hru. Ten jeho koment s tím, že on vydá jen 100% hotovou verzi a žádné patche nebudou (je to v prvních videích z vývoje hry), no uvidíme.

Přeji jim úspěch, ale moc růžově to nevidím (nevycházím pouze ze zpráv zde od kluků, ale stačí se podívat na jejich vývoj. deníček. Progress nikde).

salvator2.0@seznam.cz
salvator2.0@seznam.cz
Level 1 Level 1
1. 3. 2016 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@spoock: Tak co vím tak zrovna v CryEnginu se portuje na konzole celkem snadno.

Goodnight
Goodnight
Level 1 Level 1
1. 3. 2016 22:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když jde o českou hru, tak nevadí. I když by musela hotová PC verze čekat na tu konzolovou. Stejně si jí koupím hned, jak vyjde, Je třeba mít nadhled. Je to skvělá příležitost pro české vývojáře se zviditelnit v celosvětovém měřítku. A že i WH (my Češi) umíme dělat skvělé, nevšední hry, aniž by následovaly americký stereotyp (snad:-)). Držím palce WH.

mav2red
mav2red
Level 1 Level 1
1. 3. 2016 21:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KamiLZ: @Tataboj: @Smaug.: Nikdo z nás pochopitelně neví, jak je to s podporou Z. Bakaly ve Warhorse, ale nějaký názor si uděláme každý. Zda-li má studio i nějakého dalšího investora s takovým kapitálem k využití nevím, ale dost o tom pochybuji. Kickstarter byl logická volba právě pro Bakalu, neboť financovat něco, co ještě nemá ani název, se prostě nevyplatí.

Opravdu sem nechci tahat bulvár, jen mě u této záležitosti zaráží, že navzdory tomu, že Bakala je spolumajitelem studia s většinovým podílem (logicky tak z příjmů studia vytěží nejvíce), nepomůže s vydáním hry, která je podle Dana Vávry odsouzená k velikému úspěchu. Myslel jsem, že právě ono oznámení před lety, že si hru vydají sami, má spojitost s jejich hlavním investorem. Proč problémy s distributorem, když si hru mohou vydat sami. Zaplatit distributora nebo zaplatit práci na vlastní distribuci. Prašť jak uhoď ne.

Tak uvidíme, kdo nakonec hru vydá a hlavně kdy se tak stane. :)

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
1. 3. 2016 20:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KamiLZ: Nevzpomínám si, že by sháněli dalšího investora, ale nesleduji to tak pečlivě. Konzole plánoval od začátku s tím, že jako PC exkluzivita by se to nerentovalo, ale nevypadalo to, že by z toho byl nějak odvázaný.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
1. 3. 2016 19:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KamiLZ: Bakala jim to chtěl zaplatit jen tehdy, pokud uvidí, že to lidi chtějí. Proto šli na Kickstarter.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
1. 3. 2016 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mav2red: No je pravda, že když tu hru nikdo nechtěl a oni se rozhodli, že si ji tedy kompletně udělají sami (i vydají), tak říkali, jaké to bude mít výhody. A najednou už potřebují distributora a ten jim něco diktuje.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
1. 3. 2016 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MyBullet: Prodává se na konzolích dráž kvůli tomu, že výrobce konzole dostává část z prodeje, vývojář nebo vydavatel z toho nemá nic.

MyBullet
MyBullet
Level 1 Level 1
1. 3. 2016 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: Tak prodeje a peníze můžou být dvě různé věci, nebo ne?
I Black ops 3 se prodává na konzolích dráž než na PC. A to nemluvím o tom, že v mnohých obchodech na tuhle hru již byla sleva. V cizině i za 25 dolarů za velkou louží. Když odečteme náklady na vylisování, provize obchodu, stále vydělaj víc konzole při stejném prodeji, i kdyby největší sleva byla na 40€ za kus.

Tohle vše je stejně můj odhad jen, mohu se i tak já plést.

Kubaxx
Kubaxx
Level 1 Level 1
1. 3. 2016 12:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je něco co jsem i čekal a nevadí mi to.Ať si klidně ve WarHorse dají na čas ať cela hra stoji za to.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
1. 3. 2016 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Palmy: Podle videa "trháku" z alfy, mám stejný názor. A "large scale battle" rozhodně nevypadá jako v prvním kickstarter traileru.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
2. 3. 2016 08:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mav2red: No Bakala teď hlavně přišel o nějakej šílenej balík v řádu miliard, tak snad to vývoj Kingdom Come neovlivní.

David Plecháček
David Plecháček
Level 1 Level 1
1. 3. 2016 21:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

I taková společnost jako CD Projekt potřebovala pomoc s celosvětovým vydáním posledního Zaklínače, nedělejme z toho nějakou vědu. Zas taková brnkačka to asi nebude.

mav2red
mav2red
Level 1 Level 1
1. 3. 2016 22:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Plecháček: Brnkačka to určitě nebude, ale tak proč se kasali s tím, že si hru vydají sami. Rizika znát museli. Proč si Vávra hraje na bezchybného a kritizuje jiná studia, když ke stejným praktikám nakonec také sklouzne. Nic, souhlasím, dále to rozmazávat nebudu. Jen mám pocit, že za celým problémem s distribucí bude stát něco jiného. Snad se hry dočkáme. :)

mav2red
mav2red
Level 1 Level 1
1. 3. 2016 17:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: Přesně. Navíc nevidím jediný problém v tom, aby si tu hru vydali sami. Z. Bakala má na kontě slušné částky (netahám sem bulvár, jen konstatuji fakt). Ať přihodí pár milionů a hra je na světě. Podle Dana Vávry nemůže prohloupit.

mav2red
mav2red
Level 1 Level 1
1. 3. 2016 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mat87: Také se těším :)

mat87
mat87
Level 1 Level 1
1. 3. 2016 16:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak mě to moc nebude vadit...na jaře vyjde druhý datadisk k Zaklínači 3, tak budu mít o zábavu postaráno :)

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
1. 3. 2016 14:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@MyBullet: Náklady na vylisování jsou zanedbatelné a i kdyby ne, tak pořád se bude lisovat víc konzolových kopií, než těch na PC. Navíc k provizi obchodu si ještě musíš odečíst poplatek výrobci konzole, což je většinou důvod proč jsou konzolové hry dražší.

Blacksite
Blacksite
Level 1 Level 1
1. 3. 2016 13:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A ja bych rekl ze minimalne rok nebudou prodeje jeste zadne

Mejthyas
Mejthyas
Level 1 Level 1
1. 3. 2016 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už se mi chce blejt z toho jak všude musí mít konzole náskok , či být minimálně na stejné úrovni s PC.
Když třeba takové GTA 5 vyšlo na PC od konzolí s ročním odstupem ...tak to bylo vše v pořádku ....ale jakmile má něco nejdřív vyjít na PC ....jooo ..to už je velký problém.
Doufám , že se nedožiju dnu , kdy se bude naprosto vše točit kolem těch debilních konzolí.

Palmy
Palmy
Level 1 Level 1
1. 3. 2016 11:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Popravdě, i s jistou dávkou optimismu, to nečekám v tomto létě :-)

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
1. 3. 2016 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No já myslím, že se opozdí z úplně jiných důvodů, než rešení problémů ohledně vlastního vydání. Buď vývoj naprosto dokonale tají a servírují nám schválně záležitosti tak půl roku až rok staré a nebo mají do vydání ještě sakra daleko...

Reklama
Reklama