Zpět na článek

Diskuze: Kingdom Come představil své šermíře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

mira.fuciman@gmail.com
mira.fuciman@gmail.com
Level 1 Level 1
1. 3. 2016 11:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mimochodem pohyb ve zbroji i když dělané na tělo není nic přijemného a rozhodně Vás omezuje v pohybu. Ano přemet nebo kotoul v ní uděláte ale proboha proč by to někdo dělal ? zapomeňte že by někdo v boji udělal kotoul cíleně spíše jde o možnost reagovat na situaci kdy jste sražení nebo nechtíc padáte a v ten okamžik samozřejmě pohyblivost potřebujete .nebo když sedáte na koně.ostatně vždy jde o to k jakému účelu je zbroj použita pěchotní se od jezdecké nebo turnajové velmi liší .

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
29. 2. 2016 20:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: Vtipné je, že si zároveň myslí, že plátovka váží 150 kilo, rytíř se v ní sotva hýbe a pokud spadne na záda, tak už se nezvedne. :D

mira.fuciman@gmail.com
mira.fuciman@gmail.com
Level 1 Level 1
29. 2. 2016 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mohly vybrat úplně jiné lidi zrovna ARGO totiž není ukázkou toho jak má šerm vypadat, ale mohlo to dělat i hodně horších lidí . Za mě : "Šermem se živím a nedělejte si iluze že to bude mít něco společného s realitou " . Nicméně jsou tam velmi zdařile ukázané techniky z dlouhým mečem ( myslím ve hře ) byť se zároveň s tím ukazují i techniky vyloženě divadelní a scénické což moc nedává smysl.Je to však pochopitelné protože pro normálního člověka je asi velmi složité uvěřit tomu jak by to vypadalo doopravdy a i proto velmi obdivuji práci pana Vávry a jeho týmu kteří opravdu dokázali udělat vizuálně takřka dokonalou iluzi šermu z pohledu vlastních očí a přitom je to i zábava hrát, čemuž dávám osobně přednost před zbytečným simulátorem šermu .

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
29. 2. 2016 14:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Yop.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
29. 2. 2016 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fortrens: Wow. Tolik hatu kvůli takové blbosti.

PredsFanCZ
PredsFanCZ
Level 1 Level 1
29. 2. 2016 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT:A zrovna otvárání zámku mě nějak netankuje. V Gothicu 2 se mi líbilo, že jsi hádal doleva doprava a když ses spletl, záleželo na bratnosti postavy jestlizlomil paklíč nebo ne. Ještě kdyby obratnost určovala jestli začne znova nebo ne a je hotovo. A co už. Obyčejné oznámení "otevřeno" nebo "na tento zámek nemáte skill" by mi taky stačil. Hry hraju z jiných důvodůnež ve složitém otvírání zámků.

fortrens@gmail.com
fortrens@gmail.com
Level 1 Level 1
29. 2. 2016 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: Prosim tě, Vávra si nevidí do huby, až teď mu došlo, že to nebude tak jednoduché, jak si představoval, když mlel blbosti o Skyrimu. A to už radši nemluvím o tom jeho "nejčerstvějším" prohlášení, že by za ty prachy, co bral Kojima, udělal čtyři Metal Geary....

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
29. 2. 2016 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@triple: Nemusí, bude to stát maximálně jako normální nová AAA hra.

Tomas L.
Tomas L.
Level 3 Level 3
29. 2. 2016 11:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A jaka ma byt vlastne cena? Pokud vezmu v uvahu jak dlouho se to vyviji tak to asi nebude malo ne? Vzdyt v tom musi byt prima umernost

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
29. 2. 2016 11:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chvíli jsem myslel, že jsem se omylem proklikl ke starému článku. Vždyť o šermování už video bylo hodně dávno a tady nevidím ani nic moc nového. Zajímavé to video je, to nepopírám, ale jak říkám, jestli to je teď jejich aktuální horká novinka, tak se nějak točí v kruhu...
A zajímalo by mě, kolikrát během vývoje už narazil D.V. na něco, co nešlo udělat realisticky, protože by to ve hře nebylo zábavné. Zaregistroval jsem páčení zámků (tam museli udělat úplně vymyšlenou minihru) a teď šermování (tam museli udělat kompromisy). Ta hra nepochybně bude nesrovnatelně realističtější než Danův trn v oku (Elder Scrolls), ale snad mu to aspoň trochu otevře oči v tom, že ne vše vymyšlené a nerealistické v podobných hrách je čistě chyba vývojářů...

Kvasnica
Kvasnica
Level 1 Level 1
29. 2. 2016 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ano, má být pouze na PC. Při launchi má být ze začátku také pouze na PC. Na konzole má přijít s několika týdenním/měsíčním zpožděním.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
29. 2. 2016 09:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Budou jiný zbraně než meče ? Zdá se mi, že jsem zahlíd palcát a sekyru (u nepřátel), ale jestli jim tak dlouho trvalo zpracování mečů, jak dlouho jim budou trvat ostatní slibované zbraně ? (pokud se o tom ve videu mluví, tak se omlouvám, nemám tu repráky).

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
1. 3. 2016 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KamiLZ: 20-30(?) kg rozložených po těle. Nevím, tipuju, že se v tom plave dost blbě.

mira.fuciman@gmail.com
mira.fuciman@gmail.com
Level 1 Level 1
1. 3. 2016 11:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak co se týče zbroji tak 0,5 -1 pokud bereme ty pěchotní gotické uvědomte si že kovaný materiál je mnohem hutnější i při nižší tlouštce .ale používat proti zbroji dlouhý meč v naději že se dostanu skrz sekem, tak na to rovnou zapomeňte. pod pláty byla standartně prošívanice a otevřené části (myšleno např podpaží ) byli kryté kroužky reálně se s dlouhým mečem využíval takzvaný Harmiš tj styl boje kdy meč držite nakrátko za čepel a jílec (meč zase tak ostrý nebyl protože dopadová energie je dostačující v případě nearmovaného protivníka ) u ramovaného protivníka bylo lepší jej zabokovat skrze nějaké druhy páčení. obecně se také lidé vyšších stavů raději zajímali nežli zabíjeli protože tučné výkupné je lepší než msta daného rodu . holt privilegovaní to měli vždy snažší .;)

mav2red
mav2red
Level 1 Level 1
29. 2. 2016 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U modrovlasého děvčátka s růžovou mašlí v tom nevidím žádný hate, směrem ke hře už vůbec ne, nic takového autor nepíše (alespoň ne zde).
Jen nesouhlasí s tím a očividně ho to irituje, stejně jako mě, když se „čecháček“ mající za sebou sotva čtyři projekty, porovnává s jednou z nejuznávanějších person herního světa (a to ještě dost nevybíravě).
Na hru jsem také dost zvědavý a přeji jí úspěch, jen by měl Vávra trochu brzdit s velkohubými prohlášeními, ať to nedopadne tragikomedií. Zatím toho moc nepředvedli, jen možné grafické pozlátko, jinak nic. BETA si buď dost lidí získá, nebo naopak odradí.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
29. 2. 2016 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Silesian: Já ti nevím, mně to celkem přišlo jako nenávistný komentář.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
29. 2. 2016 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KamiLZ: V určitých vybraných filmech je šerm z realistického pohledu OK. V drtivé většině je to ovšem naprostá hrůza. Historická přesnost vybavení je na tom podobně.
Vždycky musím plakat, když v nějakém "historickém" filmu mají všichni černé kožené zbroje, které ještě jako bonus můžou být pokované, nebo když hlavní hrdina mečem prosekne břicho protivníkovi, který má sobě kroužkovku, nebo dokonce plátovku (obě zbroje jsou mečem prakticky neproseknutelné).

fortrens@gmail.com
fortrens@gmail.com
Level 1 Level 1
29. 2. 2016 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lahva: No, já si to nemyslím a navíc v tom pointa nebyla :D

mira.fuciman@gmail.com
mira.fuciman@gmail.com
Level 1 Level 1
1. 3. 2016 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KamiLZ:@Mitsurugi: Dvouručák má opravdu pod 5 kilo .... kolem 3 max do 4 kilo a používal se převážně na rozrážení pík a jako zbraň proti halapartnám a podobně. Nejvíce jej proslavili landsknechti ,první profesionální armáda ve službách Maxmiliána 2 a ty byli o dost kratší než gotické šaršouny . Gotické byli spíše vijimkou a k normálnímu šermu se prakticky nevyužívali a pokud už tak maximálně jako atrakce na turnajích . pokud počítám klasickýá dlouhý meč s celkovou délkou okolo 140 cm pak váha nepřekračovala 1,5 kg. opět se počítá stím že kovaný materiál je lehčí než dnešní broušené čepele z masivu.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
29. 2. 2016 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Oni o tom lidí nemají moc představu. Nejspíš si myslí, že hrudní plát je z půlmilimetrového plechu z "nočníkové" oceli běžně používanému jako střešní krytina. Takový se dá probodnout celkem snadno a s trochou dobré vůle i proseknout. Podobnou představu mají třeba i o pancíři tanků.
Sapkowski přes slovníky řešil spoustu věcí. Třeba jména často lovil z cizojazyčných slovníků, prohrál si s diakritikou, aby to v polštině znělo dobře a bylo. Našel jsem pár kousků i z češtiny. Kupodivu to ale dávalo slušně čtivé výsledky.

Silesian
Silesian
Level 1 Level 1
29. 2. 2016 14:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tataboj: A kde ten hate vidíš? Vávra si opravdu nevidí do huby. Skyrim zkritizoval i za úplné blbosti, kterých se taky, zdá se, nevyvaroval.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
29. 2. 2016 14:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fortrens: Jenže Vávra si tyhle řeči může dovolit vzhledem k tomu co už dokázal. To se nedá říci o tobě, takže už raději mlč a neotravuj nás svou hloupostí. Dík.

Lahva
Lahva
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PlayStation
29. 2. 2016 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fortrens: Tak Kodžima je černá díra na prachy :)

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
29. 2. 2016 12:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Jasně, proto jsem psal "ne vše" ;) Jsem si naproto jistý (šlo by to určitě najít), že Vávra kritizoval na Skyrimu konkrétně právě i tu nerealičnost minihry odemykání zámků.

Reklama
Reklama