Zpět na článek

Diskuze: Kingdom Come: Deliverance - recenze konzolové verze

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Mart9@tiscali.cz
Mart9@tiscali.cz
Level 1 Level 1
7. 7. 2018 10:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kingdom Come jsem hrál na základní PS4 od dne vydání a na konec příběhu jsem došel ke konci června po 110 hodinách. A právě za těch 110 hodin zábavy bych Kingdom Come bez váhání dal plný počet.

Ale uznávám, že Pavel si tu sníženou známku popsáním svých problémů obhájil. Mně hra za celou dobu spadla jen 2x a za největší problém ještě teď považuji doskakování objektů. Vše ostatní v pohodě překousnu.

Flois
Flois
Level 1 Level 1
10. 5. 2018 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak sem to už taky nevydržel a hru si pořídil. Po dvou dnech hraní musím říct že to bylo lehce unáhlené rozhodnutí. Hra mě neskutečně baví a je to přesně to co si od RPG představuju. Ale ani po par měsících práce ma hra stále mrtě problémů. To že kůň je horší než v zaklínači mi vůbec nevadí to že Jindra sice ladně skočí přes plot ale z potoku mnohdy nevyleze bych taky zvládl. Ale ty Q sem prakticky na začátku ale neustále mi hra staví do cesty překážky. Strážný u kterýho se nespustí vide pokud ho porazím v kostkách, nespoustejici se trénink lukostřelby, totálně rozbitej q s čarodějkou a další chyby skoro v každým druhým q. Přeju chlapům at se jim to podaří dát do kupy. Ja si dám po dvou dnech měsíc pauzu a doufám že to bude lepší. Takhle se herní historie nepíše

Pavel Makal
Pavel Makal
Level 1 Level 1
24. 2. 2018 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ananaso: „Skvělá hra plná nápadů, která umí chytit a už nepustit. Momentálně však úpí pod tíhou mnoha nepříjemných bugů. Pokud je autoři zvládnou v budoucnu vychytat, půjde o naprosto zásadní titul v historii RPG žánru. “ - pane jo, to jsem tu hru ale odepsal. Mimochodem VŽDYCKY se recenzuje verze, která je aktuálně dostupná, ne ta, která by "jednou mohla být". Prosím, zkus se zamyslet, než příště napíšeš takovou hloupost. KC:D u nás dostalo servis, jakého se jiným hrám nedostává.

ananaso@seznam.cz
ananaso@seznam.cz
Level 1 Level 1
24. 2. 2018 09:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Psychoq: jasná věc, to je v dnešní době jasný všem co nemaj vymeteno v palici, že takto velké hry potřebují nějaký čas na doladění a vychytání bugů. ...profík Makal odepsal hru na základě zrecenzování prvotní verze... a co jsem slyšel tak Vávra připustil, že z vydáním nějakých DLC by mohl být i český dabing.

martinbucek@centrum.sk
martinbucek@centrum.sk
Level 1 Level 1
22. 2. 2018 17:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mam otazocku, nepripada vam, ze vase media su malo kriticke k faktu, ze je ta hra strasne rozbita, hlavne z dovodu, ze je to ceska hra?....planujem ju kupit v blizskej buducnosti, ale mam obyc ps4 a velku obavu, ci to daju nejak doporiadku

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
19. 2. 2018 15:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pavel.makal: No, je o mne známo, že konzole a PC neřešim, protože VŠICHNI dělaj hrozný hry oproti HIDEO KOJIMOVI a EAD, tady jsem to ovšem poněkud nevhodně "sloučil". Ale dvě diskuze o jedný hře, když nikdo krom recenzentů si dvě verze nepořídí a nemůže srovnávat, je tak nějak divný.Chápu že se jedná o dvě diskuze pod dvěma články, ale zkuste to rozlišovat, když na celý den rozevřenou diskuzi člověk koukne jednou za dvě hodiny.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
19. 2. 2018 14:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Tak právo stěžovat si mají, ale má to své meze. Tak jako já jsem až moc velkej Fanboy KCD nebo i nejlepší hry co kdy vyšla, Witchera 3, tak jsou tu zase lidi, kteří se do KCD až příliš trefují a vyčítají hře věci, které není úplně fér jim to vyčítat.
Jsou bugy, které jsou otravné a kritiku si zaslouží. myslím tím hlavně ty, které ti neumožní dokončit úkol. Trošku bych určitě poladil doskakování textur, to je nepříjemné. Taky bych poladil savy a to otevírání zámku na very hard, kde to buguje. Hra mi za 50 hodin jen 2x spadla.
Nicméně pro mě jsou to chyby přijatelné pro začínající studio s novým projektem. Když by v tomto stavu vyšel třeba pomyslný Witcher 4, byl bych už přísnější. Studio už má zkušenosti, nají základ na jakém mohou stavět a i když by hra měla bugy, nemělo by to být takto výrazné.

Jinak já se na KCD nijak extrémě netěšil, moc jsem vývoj nesledoval a ani jsem ji neměl předobjednanou. Těšit jsem se začal až jsem v Neděli koukl na Maziho, který už KCD hrál. Určtětě taky nrtrpím syndromem vlastense (já i v hokeji fandím Kanadě, když s náma hraje) a v neposlední řadě, jsem ani nikdy nehrál Mafii. Takhle na mě zapůsobila až hra když vyšla.

A ikonku si nezměním. Ač teda KCD považuji za budoucí legengu českého herního průmyslu, Witcher 3 je pořád lepší. Prominte Dane.

@Jsoucno: Pokud ke hrám přistupuješ jako ke kartáčku na zuby, pak chápu tvé rozhořčení. Nicméně nové hry pro tebe asi nebudou no..

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
19. 2. 2018 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: tak si to precti jeste jednou, protoze jsi to nejak nepobral.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
19. 2. 2018 12:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Tak MAROSHOvi se hra líbí, jeho argumenty mi zase nepřijdou tak nerozumný. Warhorse je skutečně menším, a "novým" týmem oproti vývojářům Skyrimu a narozdíl od jiných, kteří vsadili na EARLY ACCESS a mučení hráčů, oni šli cestou AAA vývojáře (s INDIE rozpočtem) a vlastním testováním. Samozřejmě má to svá úskalí a hra má bugy, ale furt je to lepší než STAR NUKEM CITIZEN FOREVER.

A přesně v duchu světových recenzí, někdo se setkal se závažnými bugy a někdo s téměř žádnými. Zajímalo by mne jaký "skill" v managementu svého vlastního PC jednotliví recenzenti mají.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
18. 2. 2018 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Aminux: často lidí mluví o tom pověstném Skyrimu, ale mimo ty finance si neuvědomují, že Skyrim už byl pátou hrou, už mají na čem stavět. KCD je nová hra se vším všudy. Až bude KCD 5 a bude mít takové tech. chyby, pak můžou lidi nadávat.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
17. 2. 2018 05:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Takže hru si koupím tak či onak. Jeto naše česká hra a je v ní zpracován kus naší historie Tohle se jen tak nějakému národu nepovede. Nějaký bugy mě nezajímají časem se třeba spraví. Ano je o něco hardcorovější. No a co? Vím spousta lidí tady zřejmě pàlí všechno na easy byznys. A další věc proč jsou pohyby krkolomné chtěl bych tě vidět na bojišti v té době s plnou polní. Jestli bys vůbec dokázal v té zbroji párkrát mávnout mečem či halapartnou. Mějte se hlavně pařte.

udh
udh
Level 1 Level 1
16. 2. 2018 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to opravdu škoda že to na konzolích takhle dopadlo :-/ .Na pc těch chyb zas tolik není .Ale Cryengine asi na tenhle typ hry opravdu nebyla dobra volba .Jinak je hra parádní...

Hubert Gustavů
Hubert Gustavů
Level 1 Level 1
16. 2. 2018 14:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sysel-LP: Á, ona už vyšla :D Jsem si nevšiml :D

SY242
SY242
Level 1 Level 1
16. 2. 2018 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_Gabriel: Když vezmu, že objektivní může být jen to co je měřitelné, jinak tam vždycky dáš kus svého pohledu? Pro mě je naopak přínosný ten konkrétní autorův pohled.

h4nsasjks
h4nsasjks
Level 1 Level 1
16. 2. 2018 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já si myslím, že tuhle hru je těžké hodnotit, protože zkrátka nabízí nevšední zážitek, zasazení a pro nás i fakt, že se jedná o českou hru... Když vás mine novej Wolf, Watch dogs apod... Je to možná škoda, ale máte x alternativ. Za tohle alternativa není a proto vás hra nemůže minout...

@Pavel Makal: Nabízí se otázka, zda hru hodnotit hru přísněji, kvůli tech. potížím. Když stejně nakonec říkáš, že tě baví neuvěřitelně jim navzdory... Takže bych si trochu rýpl, že hodnocení se zdá být objektivní, ale recenze má být subjektivní... :P

Drepheuss
Drepheuss
Level 1 Level 1
16. 2. 2018 13:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hodnocení recenze rozumím a asi s ním i souhlasím, ale pro mě osobně je to po několika letech hra, na kterou se těším celý den, až si k ní večer sednu :).

ramin3z
ramin3z
Level 1 Level 1
23. 2. 2018 18:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marosho: Bylo to myšleno konkřétně na tento příklad :-D (zbytek hry mi přijde ok). Mimochodem, proč BIS nevydalo Armu na konzole? Si to představ :-D...

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
21. 2. 2018 19:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ramin3z: "Konzole je pořád konzole, nikoli realita, takže by to mělo být alespoň trochu víc arkádové." Jakože by si chtěl na konzole jen casual hry? Fuj, až se mi z té představy udělalo zle.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
20. 2. 2018 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ramin3z: Nestřílel, já to myslel spíš jako vtip :D

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
19. 2. 2018 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: strelba je takova, ze od hrotu sipu musim mirit tak cca 1-2 cm doprava nahoru ve 45.supnich, tam vetsinou ty sipy litaji. Ale problem je v tomhle pripade spise v tom, ze koukas na 2d zobrazeni a nedokazes urcit, jestli ta vzdalenost je pet nebo deset metru. Normalne pri miteni zavres jedno oko, v realu, a tim si srovnas oko a cil. Tady je to takove jako strilet odboku, protoze nevis, jestli sip miri tam, kde ukazuje hrot, nebo kousek vedle ( coz je prave kousek vedle :))

Drew
Drew
Level 1 Level 1
19. 2. 2018 11:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jsoucno: Ty si jak natvrdlej. Vážně tady chceš srovnávat videohry s botama? U takhle velké hry minimálně na začátku nějaké technické problémy budou a je to tak úplně u všech her, nechápu, proč si tolik čechů vybralo za oběť zrovna KCD ... Vlastně možná vím, zase ta naše povaha, místo hrdosti pohrdání.

Bugy ( a ne malé) měl i Zaklínač, Fallout a takhle bych mohl pokračovat. Když vezmu třeba Witchera, toho jsem hrál asi až 2 roky po vydání v GOTY edici a u finálního boss fightu se mi stalo, že se mi kamera záhadně oddálila 50 metrů od postav a já neviděl nic. No co, zasmál jsem se a pokračoval v hraní. Hru jsem si jinak dost užil, tak proč ji kvůli pár bugům hanit?

A není to vůbec o tom, že se vývojáři na něco vysrali. Je to tou velikostí podobných her. Testuje to "pár" lidí a spousta bugů se jim jednoduše ani za 6 let vývoje a tisíce hodin hraní prostě nestala. Potom to pustíš mezi lidi, zapne to 100 000 hráčů, každej hraje trochu jinak, zkouší jiné věci a zákonitě se něco může rozbít. Ale jak chceš opravit před vydáním něco, co si za celých 6 let nikdy neviděl a nevíš, že to vůbec je možné? Už aby ta hysterie byla pryč a lidi si prostě užívali hraní.

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
19. 2. 2018 10:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marosho: tak jo - tedka ti ukazu, jak je tva logika chybna.
V kazdem odvetvi, ktere chce penize po zakaznikovi, je uplne normalni, ze to muzes reklamovat. Je uplne jedno, jestli si koupis boty, elektricky kartacek, vibrator nebo novy gamepad. A tuplem te pak nezajima, proc maji boty prasklou podrazku, kartacek nefunguje, vibrator probiji a gamepad nejde namapovat. Je ti jedno, ze to je zacinajici firma, ktera to odladi casem a vyda novy model, ktery uz bude bez chyb. Chces penize zpatky, protoze, diky bohu, mas narok na reklamaci, protoze to nefunguje, jak ma.

A tedka KCD - fajn, je to ceske, super. Hmm, ale kdyz se mi nenacte cele Rataje a ja chodim pul hodiny po lokacich jako by z oka vypadly z Minecraftu - to neni znak hotove hry. A nezajima mne, proc to nefunguje - jestli nebyl cas to odladit, nebo se proste na to jenim nekdo vysral, hlavne at uz se sypou penize - proste to nejde jak ma.A jednou to mozna opravime. Nicmene - prave mne sere, ze hru nemuzu reklamovat, proste to nejde. Takze - ja si koupil za dva litry neco, s cim nejsem spokojeny, po graficke strance,, neni to proste dobry produkt, a tim, ze to “jednou” opravi, se mam spokojit? Nejradeji bych to reklamoval, pockal, pokud to nekdy opravi a pak si to koupil znovu. Nebo posleze ma PC.

Takze argument “ co cekate, je to male studio” je lichy, taky te nezajima co si od koho koupis, chces at to funguje, jinak vracis penize. Nebo ne?

Aminux
Aminux
Level 1 Level 1
18. 2. 2018 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"to že je pan Vávra velký kritik a pak ve své hře udělá stejné chyby a i větší, to je jeho problém a dostane to sežrat."

Taky měli mnohem nižší rozpočet, kdyby měli rozpočet aspoň 2x takový, určitě by to bylo vyladěnější.

@Synactix: Je řada lidí, kteří by si rádi zahráli zjednodušenou verzi, ale prý už na to jsou upravy, které to zjednodušují, tak snad se vyhoví i těm méně náročnějším.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
17. 2. 2018 00:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Úplně mě dostávají stížnosti casual hráčů.
Savy? Já mám tolik sejvovic, že v podstatě mám quicksave. Odemykání zámků? Je to jen o cviku.
Soubojový systém je skvělej.... Na začátku jsem měl problém porazit nepřítele - naučil jsem se. Později pro mě znamenalo peklo utkat se třeba se dvěma či třema protivníky - i tohle pro mě ted není problém. Dark Souls prostě taky není pro každého.

ramin3z
ramin3z
Level 1 Level 1
16. 2. 2018 22:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_Gabriel: @Mitsurugi: Oba dva máte svou pravdu, recenze jako taková je sice subjektivní útvar (Mitsurugi thumbs up), ale autor recenze by si měl uvědomit to, že na světě není jen on sám a jen on sám nehraje hru a má určitou povinnost vůči ostatním podat co nejvíce "objektivní" recenzi (_Gabriel thumbs up), a proto s Pájovým hodnocením naprosto souhlasím :-). Profesionální práce recenzenta, 70 hodin hraní na stoprocentní recenzi = respekt!

Reklama
Reklama