Ken Levine poprvé přiblížil Judas: ve hře si sami určíte svého nepřítele
Ken Levine po dlouhém mlčení odhalil první detaily o chystané hře Judas.
- Judas dostal první vývojářský deník, Ken Levine slibuje více pravidelných novinek
- Hráči budou ovlivňovat trojici spojenců, z nichž se jeden promění ve zlého protivníka
- Vývoj má za sebou největší playtest, datum vydání ale zatím oznámeno nebylo
Tvůrce BioShocku spustil první vývojářský deník, v němž popsal unikátní systém vztahů s tzv. Big Three – třemi klíčovými postavami herního světa. Ty budou zpočátku hráčovými spojenci, ale podle způsobu, jakým k nim budete přistupovat, se jeden z nich promění ve zrádce a hlavního protivníka s novými schopnostmi. Cílem je, aby tento zvrat měl emocionální dopad – ztratit postavu by mělo působit jako ztráta přítele.
Big Three mají navíc reagovat na vaše chování v boji, hackování či craftingu a budou se snažit získat si vaši přízeň pomocí úplatků, pomoci v bitvách či sdílení tajemství.
Levine potvrdil, že vývoj nedávno prošel největším playtestem dosud, který dopadl dobře. Přesto studio Ghost Story Games zatím nechce slíbit konkrétní datum vydání, aby se vyhnulo případným odkladům.