Judas není střílečka. Levine vysvětluje nový směr hry
i Zdroj: Ghost Story Games
Judas Novinka Judas není střílečka. Levine vysvětluje nový směr hry

Judas není střílečka. Levine vysvětluje nový směr hry

Andrej Holátko

Andrej Holátko

1

Ken Levine upřesnil, že jeho projekt Judas nevzniká jako klasická střílečka. Hra vychází z konceptu hlavní postavy a jejích schopností, které určují podobu celého designu.

Reklama


  • Levine označuje Judas za projekt zaměřený na osobnost hlavní postavy, ne na FPS žánr
  • Hra využívá procedurální systém tvorby prostředí a reaguje na hráčovy volby
  • Design nepočítá s live-service prvky a staví na vztazích se třemi klíčovými postavami

Ken Levine upřesnil směřování svého projektu Judas a zdůraznil, že hra nevzniká jako klasická FPS. Podle něj jde o titul postavený na osobnosti hlavní hrdinky, která dokáže rozumět technice lépe než lidem. Právě tato vlastnost určuje rámec celého konceptu. Postava Judas žije na kolonizační lodi Mayflower, jejíž společenský systém nedává prostor pro odchylky od pravidel, což z ní činí outsidera i potenciální hrozbu.

Jako vesmírný BioShock. Judas rozsévá zkázu v příběhové ukázce
i Zdroj: Ghost Story Games

Jako vesmírný BioShock. Judas rozsévá zkázu v příběhové ukázce

Nadějná akce od Kena Levina se připomíná trailerem, který nastiňuje příběhové pozadí.

Vývojáři popisují Mayflower jako dynamický prostor, který se skládá z procedurálně generovaných částí přizpůsobených hráčovým volbám. Systém pracuje s různými typy prostředí a kombinuje je tak, aby podporoval příběhové situace. Hráč bude zároveň rozhodovat o vztazích se třemi hlavními vůdci lodi, což určí podobu spojenectví i konfliktů.

Levine potvrdil, že Judas nebude obsahovat live-service prvky a zůstane zaměřený na uzavřený, systémově řízený zážitek. Datum vydání zatím nebylo stanoveno.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama