jednoznacny-uspech-mario-kart-ds-a-online-sluzby-wi-fi-connection
Novinka Jednoznačný úspěch Mario Kart DS a online služby Wi-fi Connection

Jednoznačný úspěch Mario Kart DS a online služby Wi-fi Connection

sleepless.

sleepless.

Reklama

Společnost Nintendo se podpoře online multiplayeru dlouhá léta vyhýbala jako čert kříži, což jí mnozí vytýkali. Nyní už nebudou mít šanci. Spol. Nintendo se totiž minulý týden vrhla do online prostoru po hlavě a zatím poznala jenom velký úspěch.

Všechno začalo 14. listopadu 2005 (minulý týden), kdy společnost Nintendo na severoamerický trh uvedla netrpělivě očekávaný titul Mario Kart DS a společně s tím spustila svoji novou globální herní službu Wi-Fi Connection. Právě skrze ní se mohou majitelé Nintenda DS a vybraných titulů (zatím Mario Kart DS a Tony Hawk's American Sk8land) užívat online multiplayeru, tedy pokud jsou k tomu vybaveni (nutné připojení k internetu skrze domácí, či veřejný Wi-Fi router, nebo přes USB Wi-Fi adaptér).Doposud lze jak spuštění a provoz služby Wi-Fi Connection, tak i prodejní čísla Mario Kart považovat za velký úspěch. Od 14. listopadu se totiž prodalo přes 112.000 kopií Mario Kart DS a skoro polovina čerstvých majitelů této hry (konkrétně 52.000) se zalogovala na Wi-Fi Connection a užívala si online multiplayeru s ostatními hráči.Výše uvedená čísla prozrazují, že online multiplayeru Mario Kart DS si užívala a užívá 45 procent všech majitelů této hry. To není jen sám o sobě skvělý výsledek, ale také rekord. Žádnému titulu s online multiplayerem v oblasti konzolí a handheldů se zatím nepodařilo dosáhnout toho, aby jeho online část využilo za pouhý jeden týden 45 procent hráčů. Doposud si nejlépe vedla 3D FPS Halo 2, jejíž online multiplayer si skrze službu Xbox Live zahrálo 18 procent všech majitelů hry. Nebylo to ovšem za první týden, ale až za 3 týdny.Nezbývá než společnosti Nintendo pogratulovat a těšit se na 25. listopadu, kdy se Mario Kart DS začne prodávat i u nás a společně s tím zde dojde ke spuštění WI-Fi Connection.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama