Japonský Assassin’s Creed je už plně hratelný, říká Henderson. Oficiální detaily mají přijít začátkem roku
i Zdroj: Ubisoft
Novinka Japonský Assassin’s Creed je už plně hratelný, říká Henderson. Oficiální detaily mají přijít začátkem roku

Japonský Assassin’s Creed je už plně hratelný, říká Henderson. Oficiální detaily mají přijít začátkem roku

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

9. 9. 2023 08:35

Nejbližší díl Assassin’s Creed je svým vydáním už ani ne měsíc daleko. Ubisoft už s posunem jeho data vydání dříve nastínil, že Mirage nevydá 12., ale 5. října, kdy není taková konkurence a může naplno využít potenciál nového titulu. Nicméně, i když tomu tak je, stále tu jsou další chystané díly, které na nás čekají. Mezi ně řadíme speciálně dva, které nám Ubisoft oficiálně představil už loni – jmenovitě Codename Red a Codename Hexe. Právě první z nich byl už dříve popsán Tomem Henderson, který psal o zasazení i vydání titulu. Nyní se tak děje znovu a my se od insidera dozvídáme o plánech vydání i o možném původu postav.

Reklama

  • Insider Tom Henderson přišel s více detaily o Assassin’s Creed z Japonska
  • Takzvaný Codename Red má být oficiálně přiblížen začátkem roku 2024 a potenciálně může vyjít už koncem stejného roku
  • V současné chvíli je prý hra už plně hratelná, ale hrozí, že bude odložena

Odhalení i vydání může přijít už další rok

Henderson ve své nové zprávě tvrdí, že Assassin’s Creed: Codename Red je už nyní v plně hratelném stavu a že se další detaily dozvíme začátkem roku 2024. Už dříve takto sám podotkl, že hra vyjde někdy v roce 2024, kdy nyní přidává i časové okno. Podle jeho současných kontaktů v Ubisoftu vyjde hra potenciálně už někdy v předvánoční sezóně dalšího roku, i když to není jisté. 

Současně s tím insider totiž důrazně upozorňuje, že se vše může ještě razantně změnit. Sám ostatně dává jasně najevo, že Ubisoft i přes podrobné plánování her dále pokračuje ve sklonu většinu her odkládat, a tedy i u Codename Red může podobný odklad potkat.

Obě hratelné postavy nabídnou odlišné herní styly

Henderson dále zopakoval některé věci, které zazněly už dříve. Tou první a pro námi popisovanou hru patrně asi nejzásadnější jsou hratelné postavy – jmenovitě postava mužského samuraje, který má být původem africký uprchlík, a (ženskou) kunoiči, jež je zase obdobou nindžů v zástupu něžného pohlaví. Obě tyto postavy mají být dle Hendersona vybaveny pro ně vlastní sadou zbraní a schopností, kdy třeba u kunoiči bude prý poznat její hbitost. 

Henderson také dodává, že si hra v hratelnosti vypůjčí některé stealth prvky, které půjdou i za obyčejné plížení. Tyto stealth prvky mají dle jeho informace pocházet i ze série Splinter Cell, kdy sám upřesňuje, co můžeme asi čekat. 

Ve svém textu uvádí, že hráči budou moci ve hře např. používat stíny, aby se skryli před zraky nepřátel, či zhasínat pochodně, aby zůstali v utajení. Navrch toho pak přidává, že po vzoru předchozích dílů bude dostupná i možnost ukrývat těla. Při svém postupu tedy dostaneme hned více různých nástrojů.

Zatím není jisté, zda mají postavy reálný základ

Co se týče čirých spekulací, které Henderson už dále přímo nepotvrzuje, ale pouze je zmiňuje jako zatím reálnou možnost, zde je tématem to, kde se vzala inspirace pro mužskou postavu. Henderson říká, že ač jeho zdroje dosud na nic z tohoto nepoukázaly, fanoušci věří, že má samuraj reálnou předlohu. Jejich úvaha je taková, že tato postava má, ať už více či méně, základ v existujícím charakteru Jasukeho – tedy osobě prvního afrického samuraje, který sloužil v Japonsku kolem roku 1500.

Podle dostupných informací, které Henderson cituje z knihy African Samurai: The True Story of Yasuke, byl Jasuke zdatný válečník při boji zblízka. V rámci svého pobytu v Japonsku měl být údajně zaměstnán jako tam najatý svalovec, protože misionáři neměli povoleno vlastnit zbraně. Pokud je tudíž fanouškovský předpoklad, že se jím Ubisoft pro postavu inspiroval správný, má se za to, že může i ve hře plnit podobnou roli – tedy roli ranaře. 

Analogicky k jiným hrám, která oplývají dvojicí hratelných postav (například AC: Syndicate), je tak možné, že i tady bude samuraj archetypem těžkotonážního bojovníka, kdežto kunoiči zase příkladem mrštné a tiché vražedkyně.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama